Mon Amour

Mon Amour – Cel mai luxos și prestigios salon de masaj erotic din România

Challenge

Provocarea a fost clădirea unei imagini de brand care să inspire siguranță și încredere, strategia de branding vizând toate aspectele identității companiei, de la design web la comunicare pe canalele sociale.

Începând cu construcția website-ului și continuând cu creșterea vizibilității brand-ului prin promovarea online, am urmărit creșterea constantă a traficului pe website și atragerea clienților.

Implementare Website Multi-language și Web Design

Website-ul realizat de echipa Danco Vision a presupus dezvoltarea unei platforme user-friendly, multi-language (în Română, Engleză și Ebraică), intuitive și moderne, astfel încât toate informațiile să fie cât mai ușor de găsit de către client, în mai multe limbi. Desigur, website-ul este responsive, pentru ca utilizatorul să îl poată accesa oricând de pe mobile. În ceea ce privește design-ul, s-a urmărit crearea unui layout cât mai clean, în tendințe, cu o paletă de culori și un stil în conformitate cu domeniul de activitate al companiei. 

 

Social Media

Prin strategii ample de marketing digital dezvoltate pentru Facebook, am urmărit creșterea gradului de vizibilitate a brand-ului în mediul online. Postările diverse pe Facebook, prezentând toate serviciile, au crescut vizibil traficul pe website și, implicit, numărul de clienți. 

Optimizare SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare a propulsat website-ul printre primele căutări pe Google. Pentru obținerea poziției de top pe Google, specialiștii noștri au făcut o analiză amplă în urma căreia au ales cele mai relevante cuvinte cheie, care cresc organic numărul vizitatorilor pe website.

Strategii de PR Online

Un proces amplu de branding presupune formarea unei imagini pe măsură, care să conducă la o reputație bună. În acest scop, am oferit clientului servicii de PR extern, împreună cu bloggeri care să prezinte serviciile din salon. De-a lungul timpului, campaniile de PR s-au dovedit extrem de eficiente. Mai mult, atât articolele interne, cât și celelalte externe îmbunătățesc SEO și plasează site-ul pe o poziție mai bună în Google.