Din Offline în Online. Cum Să Îți Crești Brand-ul Prin Prezența În Mediul Digital

Există cazuri aparte în care brandurile prezente pe piață de multă vreme au reușit să își creeze o reputație bună, fără a-și canaliza eforturile în promovarea online. Totuși, în era digitală, prezența în online este obligatorie atunci când vrei să te bucuri cu adevărat de succes. Cu atât mai mult cu cât concurența parcă devine mai acerbă pe zi ce trece.

Atunci când ai reușit să atragi clienți prin reputația câștigată în mediul tradițional, câteva strategii online îți vor consolida imaginea de brand, îți vor garanta creșterea notorietății și implicit a profitului. Așadar, cum facem tranziția din offline în online?

În agenția de marketing digital DigitalU am acceptat această provocare din partea clientului El Studio, un lanț de 7 saloane de beauty premium din București. Iată principalele aspecte pe care le-am avut în vedere pentru a crea cea mai potrivită imagine în online.

Strategia de ansamblu a identității de brand

Primul lucru pe care trebuie să îl ai în vedere atunci când construiești orice aspect în online este să fii în acord cu valorile companiei și reputația construită în offline. Apoi, pentru a avea o imagine de brand complexă, este bine să optezi pentru o soluție integrată de promovare online. De la promovarea pe rețelele sociale, creare de site și optimizare SEO, trebuie să planifici toate aspectele care să îți contureze identitatea de brand.

Alege Un Design Web Potrivit

web-design

Acum ceva timp, îți prezentam care sunt 5 elemente esențiale pentru dezvoltarea unui site. Noi le-am urmărit în construcția site-ului pentru El Studio. Rezultatul este un website modern, accesibil, în ton cu ultimele tendințe în materie de beauty, având un look profesional în acord cu standardele înalte ale business-ului. În același timp, platforma este responsive și user-friendly, astfel încât informațiile să fie ușor de accesat. De asemenea, nu uita să adaugi componenta de blog. Te va ajuta atât în PR, cât și pentru SEO.

Optimizare SEO

După ce ai obținut design-ul pe care ți-l dorești, următorul pas este să propulsezi brandul printre primele căutări pe Google. Esențială pentru vizibilitatea în online, optimizarea SEO on Page și off Page îți poate aduce site-ul pe prima poziție din motoarele de căutare, uimindu-ți clienții vechi și atrăgând clienți noi.

Promovarea Pe Rețelele Sociale și Google

PROMOVARE DIGITALU

Rețelele sociale sunt o componentă vitală pentru atragerea de clienți și pentru măsurarea rezultatelor, întrucât oferă reacții instante. Campaniile de Facebook dezvoltate pentru pe El Studio au clădit o comunitate în jurul brandului atât pe rețele, cât și în offline. Promovarea valorilor de brand în online a atras noi clienți și a oferit clienților vechi o imagine mai clară despre companie. De asemenea, campaniile Google Adwords centrate pe cuvinte cheie definitorii pentru zona de activitate a companiei au condus la creșterea awareness-ului și la atragerea de utilizatori.

Campanii de PR intern și extern

Dacă vrei să te bucuri de notorietate în online, caută să fii prezent în cât mai multe locuri. Campaniile de PR extern au consolidat imaginea brandului în mediul online. Împreună cu bloggeri, jurnaliști și influenceri din domeniul beauty am construit o reputație puternică de brand care să propulseze grupul de saloane într-o poziție de top.

Un alt beneficiu pe care PR-ul intern și extern îl aduc companiei este îmbunătățirea SEO.

Chiar dacă te descurci bine în offline, prezența în online îți va garanta o imagine bine consolidată și mult mai mulți clienți.

NOUTĂȚI

Articole similare

SEO vs PPC

Astăzi vorbim despre eterna „luptă” dintre cele mai importante 2 servicii digitale: SEO versus PPC. Evident, ambele ar trebui să facă parte din strategia ta

Citește