Wunderino

Ce a dorit clientul?

Fiind un client internațional, Wunderino a fost o adevărată provocare pentru departamentul SEO. Clientul a dorit, în primul rând, o creștere a traficului organic și a numărului de înregistrări organice, dar și o poziționare în top 5 în Google, pe anumite cuvinte cheie foarte competitive, cu un volum de căutare care depășește 12,000 de căutări.

Care a fost soluția noastră?

Totul a început cu o serie de analize preliminare, pe baza cărora s-a stabilit strategia SEO. Astfel, au fost analizate piețele din Germania, respectiv Japonia, apoi s-a trecut la alcătuirea unei librării de cuvinte cheie relevante pentru business-ul clientului, urmată de identificarea unor date despre competitori care au ajutat echipa să estimeze corect nivelul de efort necesar realizării obiectivelor. Următorul pas preliminar a constat într-o analiză tehnică a site-ului, din punct de vedere SEO. În cadrul acestui pas, echipa a folosit un instrument SEO profesional prin care s-au accesat paginile site-ului și s-au înregistrat parametrii relevanți SEO. O strategie relevantă SEO presupune și analizarea datelor din Google Search Console și Google Analytics care are rolul de a identifica oportunități pentru optimizare și a eventualelor blocaje tehnice, care impiedică motorul de căutare să indexeze site-ul în mod corect. Cel mai important element în alcătuirea strategiei a fost ultimul, care reprezenta obiectivele comerciale ale clientului. Astfel, a fost esențial să direcționăm efortul către categorii de produse cu o marjă comercială bună, disponibilitate și preț competitiv.

Ce am făcut: 

– Reclame pentru vizibilitate – Google Display;
– Reclame pentru conversii – Google Search;
– Campanii inteligente de retargetare;
– Optimizare pentru motoarele de căutare;
– Copywrite pentru blogul propriu;
– Website Product Management.

Rezultatul?

Ranking mai bun, căutari mai multe, vizitatori mai multi!
Campania SEO a fost un succes. În fiecare lună, clientul a înregistrat creșteri de trafic organic, a devenit tot mai vizibil și din ce în ce mai mulți vizitatori se înregistrau pe site.