Ți-am spus deja că advertising-ul online este un element esențial al mixului tău de marketing, la fel cum ți-am spus și că succesul promovării tale online depinde de agenția cu care colaborezi. Apoi, te-am invitat la DigitalU, să faci cunoștință cu o echipă de profesioniști în promovarea online și să te bucuri de o campanie Google AdWords oferită gratuit de DigitalU.
Odată ajuns la DigitalU, am vorbit pe limba business-ului tău și, atunci când a fost nevoie, am încercat să îți explicăm cât mai clar ce este Google AdWords și ce avantaje îți oferă această platformă de advertising online. Și, dacă încă nu te-ai convins de ce Google AdWords nu trebuie să lipsească din mixul tău de marketing, te invităm să citești și rândurile care urmează.
AdWords îți duce business-ul în top
Nu mai e un secret pentru nimeni că Google este cel mai important motor de căutare de pe internet, iar asta înseamnă că, dacă vrei să faci profit online, trebuie să te folosești de Google. Cu cât strategia ta de marketing digital este mai inteligentă, cu atât vei avea mai multe beneficii. Iar platforma de advertising online Google AdWords este esențială în mixul tău de marketing.
Business-ul tău oferă un produs sau un serviciu? Ar trebui să știi că 90% din căutările efectuate pe Google sunt legate de produse și servicii. Zilnic, peste 250 de milioane de căutări sunt conduse prin Google, ceea ce înseamnă că, odată ce AdWords îți asigură vizibilitatea de care ai nevoie, orice click pe reclamele tale îți aduce noi și noi vizitatori pe site, care pot fi convertiți în clienți.
Acum, gândește-te că business-ul tău poate fi în topul căutărilor din Google, ceea ce înseamnă că o campanie AdWords concepută și implementată de profesioniști în promovarea online îți poate aduce instant un trafic la care nici nu îndrăzneai să visezi. Iar asta, întrucât Google AdWords este una dintre cele mai eficiente platforme de advertising online.
Cum funcționează Google AdWords
Cum funcționează AdWords? Utilizatorii folosesc anumite cuvinte pentru a căuta produse și servicii. Atunci când cuvintele cheie pe care le-ai ales se potrivesc cu căutările utilizatorilor, reclamele tale apar în Google. Când utilizatorii dau click pe reclamele tale, sunt direcționați către site-ul tău, unde vor afla mai multe informații despre produsele și serviciile tale și vor decide dacă le vor cumpăra.
Cu cât reclama ta este mai relevantă pentru căutarea unui utilizator, cu atât sunt mai mari șansele ca acesta să fie convertit în client. Iar tu plătești doar atunci când acest utilizator dă click pe reclama ta, fiind trimis către site-ul tău, nu atunci când reclama ta apare în Google. Iar AdWords analizează în timp real fiecare detaliu al campaniei tale. Cu Google AdWords, poți analiza fiecare click.
Astfel, vei ști exact ce cuvinte cheie au înregistrat cele mai multe click-uri, ce cuvinte au avut cel mai ridicat/scăzut cost per click, ce cuvinte au dus la conversii, etc.. Mai exact, vei ști în timp real ce merge și ce nu merge, ce reclame trebuie eliminate, ce cuvinte cheie nu convertesc vizitatorii în clienți, ș.a.m.d. Iar asta te ajută să îți ajustezi din mers atât campania AdWords, cât și bugetul.
AdWords pentru un business de succes
De vreme ce îți stabilești propriul buget, un avantaj uriaș oferit de această platformă de advertising online, o campanie AdWords nu va fi niciodată prea costisitoare. Cu cât investești mai mult, cu atât rezultatele sunt mai eficiente. În scurt timp, te vei convinge singur că bugetul alocat pentru AdWords trebuie suplimentat, pentru a obține rezultate și mai bune.
Cu Google AdWords, ai acces la informații prețioase pentru succesul business-ului tău. Astfel, vei beneficia de informații extrem de importante despre clienții tăi, despre comportamentul acestora, vei ști câți dintre ei sunt utilizatori de dispozitive mobile, etc. Ceea ce este esențial în marketing-ul digital, de vreme ce numărul utilizatorilor de dispozitive mobile este în continuă creștere.
Nu în ultimul rând, AdWords îți oferă oportunitatea de a targeta utilizatori din întreaga lume, iar o campanie poate fi personalizată în funcție de nevoile tale. Poți targeta un continent întreg, o regiune specifică, o țară anume, un oraș sau o anumită zonă dintr-un oraș. În plus, cu Google AdWords, poți alege inclusiv în ce zi sau în ce perioadă a zilei să apară reclamele tale.
Hai să bem o cafea împreună și să îți facem cadou o campanie gratuită Google AdWords, să pășești cu dreptul în cariera ta de businessman.
Articole similare

Cum s-a schimbat SEO in ultimii ani
Cum s-a schimbat SEO in ultimii ani? Ce înseamnă SEO? Ei bine, Search Engine Optimization (SEO) se referă la tehnicile care te ajută să îți

3 tendințe în content marketing de luat în considerare pentru 2025
Marketing-ul evoluează constant, iar pentru a rămâne competitiv, este esențial să fii la curent cu cele mai recente tendințe. Pe măsură ce 2025 se apropie,

Alege LED – Cel mai nou proiect Danco Vision
Vă prezentăm cel mai fresh proiect Danco Vision: website-ul Alege LED! Acest magazin online este bazat pe o inițiativă de admirat și adoptat în casa