Ce a dorit clientul?

Încă de la începutul colaborării, Credius și-a dorit aproape tot ce avem de oferit. Drept urmare, i-am pus clientului la dispoziție un pachet „cu de toate”. De la SEO și până la promovare online, sarcina noastră nu a fost una simplă, dar a fost foarte clară: creșterea brand-ului Credius în tot ceea ce înseamnă mediul online.

Care a fost soluția noastră?

Primul pas a fost să obținem o poziție cât mai bună în motoarele de căutare. Astfel, departamentul SEO s-a asigurat că website-ul clientului are un număr optim de cuvinte cheie, că densitatea acestora este în parametri optimi și că există un content relevant. Acest lucru a necesitat, în prealabil, o analiză amplă prin care am reușit să punem la punct întreaga strategie SEO și, în final, să creștem traficul organic. 

Apoi a urmat Social Media. Am considerat că este esențial ca brand-ul Credius să interacționeze cu publicul său mai eficient și într-un cadru mult mai friendly. Astfel, cu o promovare eficientă pe Facebook și Twitter, am reușit să aducem brand-ul Credius mai aproape de utilizatori. Odată prezenți în online, ne-am folosit de tool-urile Google și am pornit cu Google Ads pentru a începe campaniile de PPC prin care reclamele Credius apăreau mai repede în fața utilizatorilor, crescând traficul pe website. Datorită serviciilor solicitate de client și din dorința noastră de a determina o creștere totală a brand-ului Credius în mediul online, fiecare membru al echipei Danco Vision a contribuit la acest proiect.

Ce activități am desfășurat:

– Reclame pentru vizibilitate – Google Display;

– Reclame pentru conversii – Google Search;

– Publicitate pe Facebook cu mesaje noi;

– Campanii inteligente de retargetare;

– Optimizare pentru motoarele de căutare;

– E-mail Marketing;

– Newsletter Automation;

– Social Media Marketing;

– Copywrite pentru blogul propriu;

– Community Management (Facebook);

– Affiliate Management (2Performant);

– Website Product Management.

Rezultatul?

Transformarea unui nume în renume!

Deși nu a fost o sarcină ușoară, piața financiară fiind deosebit de complexă, am reușit să facem din Credius un brand puternic pe care clienții se pot baza și care să vină în ajutorul acestora atunci când au nevoie. Credius este acum pe prima pagină din Google, iar pagina de Facebook are peste 32,000 de aprecieri.

NOUTĂȚI

Articole similare

Elementele unui branding de succes

Branding-ul este o parte esențială a succesului pentru orice afacere. Cu toate acestea, noii antreprenori întâmpină, deseori, greutăți în crearea unui brand consistent și, totodată,

Citește