Ce ai zice, dacă am lăsa deoparte, pentru moment, termenii de specialitate și am vorbi despre digital marketing folosind un limbaj accesibil oricui? Un limbaj pe care să îl înțelegi la orice oră, indiferent dacă ți-ai băut sau nu cafeaua. Un limbaj pe care să îl înțeleagă și copiii tăi.
It’s worth a shot, isn’t it?! Well, let’s do it!
E de la sine înțeles că, în momentul în care potențialii tăi clienți sunt online, dar tu nu ești, ai pierdut din start. Așa că trecem direct la pasul următor. Ce înseamnă digital marketing? În momentul în care îți pui această întrebare, ar trebui să găsești un răspuns cât mai repede și să acționezi ca atare. Nu de alta, dar nu îți poți permite să pierzi mai mult timp, pe lângă cel pe care l-ai pierdut deja.
Optimizare eficientă
În primul rând, digital marketing te ajută să îți înțelegi mai bine propria afacere, să vezi, dar și să conștientizezi unde te afli în momentul de față, oferindu-ți informații concrete și detaliate. Odată ce te-ai citit pe tine, parcă e mai ușor să îi citești și pe ceilalți, nu? Să te înțelegi doar pe tine nu e de ajuns, trebuie să îți înțelegi clienții, comportamentul și nevoile lor, grație unei analize cu precizie laser. Astfel, reușești să optimizezi la maximum mesajul pe care vrei să îl transmiți, ceea ce te aduce cu un pas mai aproape de audiență.
Ascensiune garantată
Odată ajuns acolo, poziția respectivă – mai aproape de client – îți va permite să identifici noi și noi oportunități. În tot acest timp, vizibilitatea ta a crescut considerabil, iar tu ai posibilitatea de a ști exact cât și cum. Cifrele nu mint. Pe scurt, afacerea ta a ajuns la un nivel superior, a crescut odată cu clienții tăi, iar tu ai crescut odată cu ei. Așa-i că ai început deja să te gândești la mai multe categorii de public țintă, nu?
Strategie integrată
Mai important, însă, este să înțelegi că nu e de ajuns să investești timp și bani în marketing, dacă nu ai o strategie. Dar nu orice strategie, ci una integrată. Dacă nu ai o strategie integrată de digital marketing, ești cu un pas în urmă, într-o lume în care nu îți permiți asta. De ce? Pentru că pilonul pe care se poate sprijini afacerea ta, într-o piață extrem de competitivă, este digital marketing. Și nimeni nu își dorește o afecere care să scârțâie, nu?
Hai să vorbim despre digital marketing și să îți spunem ce putem face pentru tine!
Articole similare

Ce este un influencer în social media și de ce ai nevoie de el
Un influencer este o persoană care deține o puternică credibilitate în social media. Prin conținutul pe care îl afișează, acesta își arată cunoștințele dintr-un domeniu

30 de pași strategici care te vor ajuta în campania de content marketing
Ce este content marketing-ul? Content marketing-ul sau marketing-ul prin conținut este o formă de promovare a unui brand prin transmiterea de informații despre produsele, evenimentele,
Let’s SMAC that here, at DigitalU
Dacă acronimul SMAC nu îți este cunoscut, poate ar fi cazul să îți pui un semn de întrebare, nu de alta, dar eforturile tale de



