
Colosul Meta înăsprește restricțiile privind datele din Business Tools, ceea ce poate avea un impact asupra publicului țintă și rapoartele publicitare.
De asemenea, Meta a informat deja companiile cu privire la viitoarele modificări care pot avea un impact asupra modului în care acestea utilizează rețelele de socializare pentru publicitate și promovare prin diverse metode precum campanii Facebook Ads.
Care sunt cele mai importante schimbări?
Conform unui e-mail trimis companiilor, Meta intenționează să restricționeze automat anumite date, inclusiv părți ale URL-urilor și diverși parametri personalizați.
Meta susține că acest lucru reduce potențialul ca anumite informații interzise de Termenii impuși de Business Tools să fie distribuite în mediul online.
Ce efecte pot avea aceste schimbări pentru companii?
În același e-mail, sunt prezintate mai multe moduri în care aceste schimbări pot afecta activitatea publicitară a companiilor care se promovează pe rețelele sociale deținute de Meta:
- Ajustarea publicului țintă dacă, pentru stabilirea acestora, este nevoie de date care vor fi restricționate.
- Unele reclame pot fi suspendate dacă publicul țintă se reduce sau nu mai poate fi ajustat.
- Schimbarea modului de monitorizare a Events Manager care nu va mai raporta datele ce urmează a fi restricționate.
Ce recomandă Meta?
Companiilor cărora li se întrerup reclamele pe social media, Meta le recomandă fie schimbarea publicului țintă, fie crearea unor noi reclame care vor respecta parametri impuși. De asemenea, acestea sunt sfătuite să își verifice Events Manager Overview pentru a vedea exactitate ce date vor fi afectate de aceste modificări.
Cum se pot pregăti companiile pentru implementări?
Pentru a preîntâmpina aceste schimbări, companiile pot lua mai multe măsuri:
- Audit de UTM: Revizuiți parametrii de urmărire pentru informații potențial restricționate;
- Simplificarea monitorizării: Atenția trebuie îndreptată asupra elementelor de bază din UTM, cum ar fi sursa, mediul și numele campaniei;
- Setarea unor alerte de întrerupere a reclamelor: Această acțiune ajută la monitorizarea atentă a statusului reclamelor;
- Anunțarea schimbărilor: Acest sfat este aplicabil agențiilor de marketing care gestionează conturile de social media pentru mai multe companii. Astfel, se recomandă comunicarea acestor schimbări companiilor care dețin brand-urile promovate pentru a ști că va urma o perioadă în care raportarea performanței fi va avea rezultate diferite, fie va trebui reorganizată.
Concluzii
Odată cu creșterea colectării și analizei datelor cu caracter personal, utilizatorii sunt mai conștienți de modul în care sunt gestionare informațiile lor, ceea ce duce la o presiune pentru reglementări mai stricte privind confidențialitatea. Companii mari, precum Meta, se adaptează la această schimbare prin implementarea unor practici mai atente la confidențialitate, limitând tipul de date disponibile pentru publicitate și urmărire. Aceste schimbări sunt menite să protejeze informațiile utilizatorilor, dar impun, de asemenea, companiilor să se adapteze la noi modalități de targetare și de măsurare a eficienței reclamelor. Pe măsură ce peisajul digital continuă să evolueze, întreprinderile vor trebui să își echilibreze orice strategie de marketing cu cererea tot mai mare de confidențialitate a utilizatorilor, asigurând conformitatea și menținând în același timp eficiența în atingerea publicului.
Schimbările pe care Meta le face în Business Tools arată, de fapt, o tendință mai largă de creștere a confidențialității în publicitatea digitală. În timp ce aceste schimbări vor impune companiilor și agențiilor de marketing să își adapteze strategiile, ele reprezintă, de asemenea, o oportunitate de a se alinia la practici mai conștiente în ceea ce privește confidențialitatea. Prin menținerea la curent cu schimbările și adaptându-se la peisajul în continuă evoluție, companiile vor continua să iasă în evidență către publicul lor țintă, respectând în același timp confidențialitatea utilizatorilor.
Articole similare

Danco Vision și DigitalU lansează site-ul Knauf Romania
Astăzi am lansat un proiect web creat de la zero pentru Knauf Romania, unul dintre principalii producători de materiale de construcție la nivel global. De acum,

Meta anunță actualizări ale metodelor de raportare a traficului prin Business Tools
Colosul Meta înăsprește restricțiile privind datele din Business Tools, ceea ce poate avea un impact asupra publicului țintă și rapoartele publicitare. De asemenea, Meta a

Indexarea paginilor și apariția lor în SERP: de ce unele nu apar?
Indexarea paginilor este un proces esențial pentru ca un site să apară în rezultatele motoarelor de căutare. Cu toate acestea, apariția în SERP nu este