Dragi prieteni, colaboratori și clienți,
Echipa #DigitalU are o rugăminte neobișnuită pentru o agenție de digital marketing. Ne dorim ca de aceste Sărbători Pascale să nu primim niciun like! De ce? Ne-ar plăcea să vă petreceți mai mult timp cu familia, prietenii și toți cei dragi vouă și să uitați de smartphone-uri și griji.
Suntem curioși dacă vă puteți abține. Revenim cu feedback după mini-vacanță.
Vă dorim un Paște extrem de fericit, dar… de data aceasta haideți să îl petrecem #offline!
Echipa DigitalU
UPDATE: Ne-am întors din mini-vacanţă cu forţe proaspete şi nişte concluzii. Doar două persoane au dat like postării care nu trebuia să adune niciunul. Ne declarăm mulţumiţi că majoritatea v-aţi abţinut de la #online măcar câteva zile. Totodată, le trimitem o mustrare digitală celor care au scăpat like-urile.
Ne reluăm programul normal în online cu like-uri, share-uri şi hashtag-uri.
Articole similare

De ce să iei în considerare campaniile PPC în strategia ta de marketing?
Publicitatea PPC reprezintă o tehnică de marketing online tot mai folosită de către clieți din diferite domenii de business, prin intermediul platformelor Google Ads și

User Experience (UX) și optimizare SEO. Cum afectează UX-ul pozițiile din motoarele de căutare?
Experiența utilizatorului (UX sau User Experience) și optimizare SEO sunt deseori privite ca entități separate în lumea digitală. Cu toate acestea, atunci când cercetați mai adânc, veți
SEO sau AEO – Ce sa aleg pentru site-ul meu?
SEO sau AEO – Ce să aleg pentru site-ul meu? Introducere în SEO și AEO În era digitală, optimizarea pentru motoarele de căutare este esențială



