Povestea de succes a Serus, începută în 1991 într-un garaj din București, a evoluat constant și s-a transformat într-un business polivalent, care asigură o prezență puternică pe piața auto românească de vehicule noi, autoturisme de ocazie, service și piese de schimb pentru mărcile Renault, Dacia și Nissan.

Provocarea?

O prezență mai vizibilă a brandului în online pe o piață foarte competitivă, cu competitori creativi în mediul digital și o comunicare mai susținută cu pasionații auto despre noutățile și ofertele mărcilor Renault, Dacia și Nissan.

Soluția?

Experiența Danco Vision în zona digitală și abordarea 3600 ne-au permis să punem la punct o strategie complexă și unitară care a vizat în principal un refresh la nivelul prezenței în online și o comunicare dedicată pentru clienții persoane fizice și, respectiv, entități de business. Am pus la bătaie skill-urile echipei și tehnicile potrivite pentru a ne atinge obiectivele stabilite.

Web development

Site-ul principal și cele dedicate fiecărei mărci auto reprezentate au primit un refresh substanțial, fiind aduse la zi din punct de vedere tehnic și având un design coerent. Totul a fost gândit pentru o navigare fluentă și facilă, care să asigure utilizatorilor o experiență digitală eficientă. Conținutul a fost adaptat nevoilor clienților din zona auto, oferind informații relevante și ușor de accesat de pe toate device-urile.

SEO

Pe o piață foarte concurențială, o prezență solidă în zona rezultatelor din motoarele de căutare este un goal ambițios, pe care doar o agenție cu experiență ca Danco Vision și-l poate asuma. Optimizările constante on-page și strategia de conținut pentru blog au dat rezultate și au adus Serus în primele poziții pe cuvinte cheie relevante pentru mărcile auto pe care le reprezintă.

PPC

Componenta de performance marketing din strategia 3600 pentru Serus a stabilit tipurile de campanii PPC ce trebuiau setate. Brandul a ajuns mai rapid și mai targetat la publicul dorit, folosind la maxim tool-urile Google și Facebook. Cu campaniile bine setate și bugetele potrivite, am crescut awareness-ul Serus și am generat conversiile necesare oricărui business.

Social media

În cazul Serus, canalele de Social Media trebuie să răspundă unui public avizat în ceea ce privește industria auto în general și mărcile Renault, Dacia și Nissan. S-au stabilit strategii optimizate pentru fiecare platformă, cu ținte de engagement și conversii. Dacă pagina de Facebook punctează noutățile aduse de fiecare marcă auto din portofoliu și prezintă informații tehnice despre modele, contul de Instagram a fost gândit să comunice latura experimentală și cool a automobilelor. Acesta propune o călătorie continuă, axată pe vizual, menită să inspire publicul tânăr, indiferent dacă este sau nu pasionat auto.

Un moment special din istoria Serus Auto – 30 de ani de activitate continuă pe piața auto – a fost marcat printr-o campanie de postări speciale, în care trecutul și prezentul se întâlneau pentru a sublinia evoluția.

Rezultate?

Abordarea 3600 ne-a permis creionarea și implementarea unei strategii eficiente pentru zona de digital. Dialogul permanent cu clientul a determinat armonizarea direcțiilor de comunicare și promovare cu obiectivele de business, iar în acest moment progresul este evident și arată trendul pe care vom continua în acest proiect cu unul dintre cei mai importanți ai pieței auto din România.

NOUTĂȚI

Articole similare