Traficul reprezintă unitatea de măsură a unui website. Obiectivul oricărui site este de a atrage trafic, deoarece un număr mare de vizitatori reprezintă un număr mare de clienți pentru companie, iar clienții generează venituri. În același timp, este important să știm care sunt tipurile de trafic, cum și de unde putem atrage vizitatori.
Trafic organic
Primul tip de trafic și cel mai solicitat este traficul organic. Acesta este obținut în urma apariției site-ului în rezultatele unei căutări pe care utilizatorii o efectuează în motoarele de căutare, precum Google, Yahoo sau Bing. Traficul organic este traficul „pur”, acesta aspect fiind cel care îl face să fie tipul de trafic pe care deținătorii de website îl doresc cel mai mult. De asemenea, traficul organic este targetat, iar pentru a fi ușor accesibil în motoarele de căutare, deținătorii de website trebuie să utilizeze în content-ul de pe site diferite tool-uri precum cuvinte cheie sau expresii care se află în strânsă legătură cu industria în care compania activează.
Trafic direct
Traficul direct este reprezentat de accesările directe ale site-ului. Acest tip de trafic include utilizatorii care accesează același website în mod direct și constant, fără a folosi motoarele de căutare.
Referral traffic
Acesta este traficul ce vine din referințe și include utilizatorii care accesează un site din diferite surse care conțin link către site-ul respectiv. Astfel de surse pot fi chiar alte site-uri. De asemenea, o sursă populară care poate genera referral traffic este reprezentată de bloguri sau comentarii.
Trafic din Social Media
Traficul Social Media a devenit popular în urma exploziei manifestată de platformele de Social Media. Astfel, imediat ce deținătorii de website-uri au văzut potențialul acestor platforme de a genera trafic, le-au folosit pentru a-și promova propriile website-uri. Printre cele mai populare platforme de Social Media, generatoare de trafic, se numără Facebook, Twitter, Instagram și YouTube.
Specializată în generare de trafic, echipa Danco Vision vă pune la dispoziție o serie de strategii Social Media prin care puteți atrage trafic din cât mai multe surse disponibile online, pentru a genera conversii și, ulterior, profit.
Articole similare

Optimizare pentru social media: cum te poate ajuta la ranking?
Optimizarea social media este o tehnică esențială pentru brandurile care vor să își crească vizibilitatea, atât pe rețelele sociale, cât și în motoarele de căutare.

SearchGPT și Google: Se schimbă polii de putere pentru motoarele de căutare?
Evoluția tehnologică a adus schimbări majore în modul în care utilizatorii accesează informațiile online. Un exemplu recent este apariția SearchGPT, un motor de căutare bazat

Ce alte motoare de căutare mai poți folosi în afară de Google Chrome?
Când vine vorba de navigarea online, mulți dintre noi se bazează automat pe Google și Google Chrome. Totuși, există și alte motoare de căutare care



