Strategie de Marketing si Comunicare
Transmite mesajul potrivit
Strategia de marketing, punctul de plecare al oricărui succes în afaceri
Serviciile de marketing online sunt esențiale indiferent de domeniul de activitate al business-ului tău. Atragerea traficului și crearea brand awareness-ului sunt două aspecte necesare de care vei beneficia dacă alegi metodele de lucru utilizate de echipa Danco Vision pentru a crea o strategie de marketing si comunicare.
Aceasta strategie de marketing pornește de la identificarea portretului consumatorului ideal, comportamentului acestuia online și offline, precum și preferințelor în materie de comunicare
Folosind instrumente efieciente, trecem la identificarea canalelor disponibile pentru a comunica mesajul potrivit fiecărui tip de persoană, poziționarea pe piață a produsului tău și momentul la care acest mesaj trebuie transmis de către receptorii stabiliți. Aceasta strategie de marketing este cea mai eficientă.
Cum planifici o strategie de marketing?
Există mai multe modalități de a ajunge la potențialii clienți. Strategia de marketing poate începe cu crearea logo-ului, poziționarea produselor/serviciilor, comunicate de presă, etc. Însă, unii din cei mai importanți pași sunt următorii:
1. Identificarea publicului țintă
Nu poți crea o astfel de strategie de marketing fără a ști cui te adresezi. Ca mesajul tău să ajungă la persoanele potrivite, trebuie făcută o analiză pentru a determina care este publicul țintă. Pentru a defini persoanele vizate, trebuie luate în considerare criterii precum venituri, locație, industrie, vârstă, etc.
2. Identifică oferta unică de vânzare
Unique selling proposition (USP) te ajută să îți diferențiezi serviciile sau produsele de competiție, poziționându-te ca cea mai bună opțiune de pe piață. Ca să poți găsi USP-ul afacerii tale, trebuie să răspunzi la câteva întrebări:
- Cum rezolvă produsele/serviciile tale problema clientului?
- Care sunt beneficiile specifice ale acestora?
- De ce clienții trebuie să aleagă afacerea ta și nu competiția?
În cazul în care comercializezi mai multe tipuri de produse/servicii, poți găsi un USP diferit pentru fiecare în parte.
3. Stabilește obiectivele
Pentru a ști dacă strategia de marketing și comunicare funcționează, trebuie pornești de la câteva obiective măsurabile. Pentru a face acest lucru, stabilește concret care sunt obiectivele de comunicare și cele de marketing. Astfel, pe parcursul implementării strategiei poți monitoriza progresul.
4. Alege canalele de comunicare
Acest pas nu este posibil fără a ști exact care este publicul țintă și USP-ul întrucât fără cele două nu știi care sunt canalele de comunicare potrivite. În funcție de tipul afacerii tale, poți utiliza canale online sau offline:
Online:
- Campanii de search si/sau promovare PPC
- SEO
- Content Marketing
- PR
- Social Media
- Email Marketing
Offline:
- Evenimente
- Bannere
- Apariții in ziare
- Etc
Acestea sunt doar o parte din etapele pe care le poți urma pentru a implementa strategia de comunicare și marketing potrivită brand-ului tău. Echipa noastră de specialiști te poate ajuta să creezi planul potrivit, asigurându-se că toate obiectivele propuse sunt atinse.
Stabilirea KPI-urilor
Odată agreat profilul pieței în care concurezi, trecem la stabilirea obiectivelor și KPI-urilor pe care le vei urmări în cadrul strategiei de marketing digital. Alaturi de tine stabilim toti KPI-ii relevanti pentru afacerea ta – rată de conversie, număr de vizitatori, cost de achiziție client, venituri etc.
Consultanță strategică
Colaborăm permanent cu tine pentru a implementa o strategie de marketing stabilită pe canale multiple precum search/promovare PPC, servicii SEO, optimizare website, content marketing, PR, Social Media, email & marketing automation.
Proiecte de succes
DancoVision
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi est nunc, vehicula sed nunc sit amet, tristique ornare sapien. Sed in nibh augue. Aenean scelerisque leo dolor. Nam condimentum eros at sapien porttitor gravida. Quisque egestas ex in massa luctus, non rhoncus elit consectetur. Praesent venenatis ligula a tellus vestibulum suscipit. Proin bibendum molestie magna sit amet feugiat.
Mystino
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Morbi est nunc, vehicula sed nunc sit amet, tristique
ornare sapien. Sed in nibh augue. Aenean scelerisque leo
dolor.
Quisque egestas ex in massa luctus, non rhoncus elit
consectetur. Praesent venenatis ligula a tellus vestibulum
suscipit. Proin bibendum molestie magna sit amet
feugiat.
Nume Client
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Morbi est nunc, vehicula sed nunc sit amet, tristique
ornare sapien. Sed in nibh augue. Aenean scelerisque leo
dolor.
Quisque egestas ex in massa luctus, non rhoncus elit
consectetur. Praesent venenatis ligula a tellus vestibulum
suscipit. Proin bibendum molestie magna sit amet
feugiat.
FAQ Danco Vision
Intrebari frecvente pe care agentia de marketing online Danco Vision le-a primit
Strategia de marketing este un plan de de activitati in etape pentru o dezvoltare directa pentru o companie. In strategia de marketing se stabilesc obiective realizabile pe o durata de timp, astfel incat sa se maximizeze resursele disponibile.
In urma unei strategii de marketing, o companie va beneficia de un plan de promovare bine definit pe o durata de timp cu obiective clare. Astfel, o companie care apeleaza la servicii de marketing va avea un avantaj major fata de competitorii care nu au un plan bine definit.
O strategie de marketing, fie ca este eficienta sau nu, se poate monitoriza si masura prin acesti KPI (Indicatorii de Performanta). In functie de obiectivul firmei, KPI-urile pot sa difere de la un caz la altul. Indicatorii de performanta de urmarit sunt: ROI, rată de conversie, număr de vizitatori, cost de achiziție client, venituri etc.