
De ce este important conținutul pentru compania ta? De ce experții în marketing recomandă atenția sporită asupra conținutului atât pentru companiile aflate la început de drum, cât și pentru brandurile cunoscute? Content marketing-ul este una dintre ele mai bune metode de a genera leaduri de calitate și de a crește engagement-ul, vânzările și, bineînțeles, performanța afacerii tale. Dacă nu ai obținut până acum rezultatele dorite din conținutul tău, îți prezentăm câteva reguli de content marketing pe care le ai în vedere în următoarea ta strategie:
Ia în considerare nevoile audienței tale
Atunci când creezi conținut, primul lucru de care trebuie să ții cont e target-ul. De multe ori, când îți planifici conținutul concentrându-te doar asupra vânzărilor, comunici clienților ceea ce îți dorești tu, fără a te mai gândi la nevoile lor. Nu încerca să vorbești de toate pentru toată lumea. Indentifică-ți audiența și adaptează-ți stilul de comunicare la segmentul respectiv. Dacă începi cu nevoile consumatorilor, cu interesele și problemele lor, cu așteptările și dorințele pe care le au, atunci vei genera vânzări și clienți pe termini lung.
Nu te rezuma la text
Content marketing nu înseamnă doar texte creative, ci înglobează toate formele de conținut, de la texte pentru social media, la imagini, video-uri sau articole de blog. Așadar, ai grijă ca alături de text, să creezi vizualuri attractive și de calitate, în acord cu domeniul tău de activitate și targetul tău. Imaginile de stock publicate pe bandă rulantă sub două rânduri de text nu îți vor aduce mai multe leaduri. Nu e nimic dacă nu te pricepi. Poți apela oricând la o agenție de marketing online care oferă servicii complete de promovare, incluzând grafica.
Vrei să dezvolți o strategie bună de content marketing? Verifică-ne portofoliul și hai să ne auzim la o cafea!
Articole similare

SEO vs PPC
Astăzi vorbim despre eterna „luptă” dintre cele mai importante 2 servicii digitale: SEO versus PPC. Evident, ambele ar trebui să facă parte din strategia ta

Tot ce ar trebui să știi despre online marketing
Marketing-ul este acel gen de activitate despre care auzi foarte multe și foarte des, dar nu știi exact cum să o definești. Ei bine, nu

30 de pași strategici care te vor ajuta în campania de content marketing
Ce este content marketing-ul? Content marketing-ul sau marketing-ul prin conținut este o formă de promovare a unui brand prin transmiterea de informații despre produsele, evenimentele,