
De ce este important conținutul pentru compania ta? De ce experții în marketing recomandă atenția sporită asupra conținutului atât pentru companiile aflate la început de drum, cât și pentru brandurile cunoscute? Content marketing-ul este una dintre ele mai bune metode de a genera leaduri de calitate și de a crește engagement-ul, vânzările și, bineînțeles, performanța afacerii tale. Dacă nu ai obținut până acum rezultatele dorite din conținutul tău, îți prezentăm câteva reguli de content marketing pe care le ai în vedere în următoarea ta strategie:
Ia în considerare nevoile audienței tale
Atunci când creezi conținut, primul lucru de care trebuie să ții cont e target-ul. De multe ori, când îți planifici conținutul concentrându-te doar asupra vânzărilor, comunici clienților ceea ce îți dorești tu, fără a te mai gândi la nevoile lor. Nu încerca să vorbești de toate pentru toată lumea. Indentifică-ți audiența și adaptează-ți stilul de comunicare la segmentul respectiv. Dacă începi cu nevoile consumatorilor, cu interesele și problemele lor, cu așteptările și dorințele pe care le au, atunci vei genera vânzări și clienți pe termini lung.
Nu te rezuma la text
Content marketing nu înseamnă doar texte creative, ci înglobează toate formele de conținut, de la texte pentru social media, la imagini, video-uri sau articole de blog. Așadar, ai grijă ca alături de text, să creezi vizualuri attractive și de calitate, în acord cu domeniul tău de activitate și targetul tău. Imaginile de stock publicate pe bandă rulantă sub două rânduri de text nu îți vor aduce mai multe leaduri. Nu e nimic dacă nu te pricepi. Poți apela oricând la o agenție de marketing online care oferă servicii complete de promovare, incluzând grafica.
Vrei să dezvolți o strategie bună de content marketing? Verifică-ne portofoliul și hai să ne auzim la o cafea!
Articole similare

Google Ads vs. Facebook Ads: Care platformă maximizează ROI-ul?
În epoca digitală, publicitatea online s-a transformat într-unul dintre pilonii fundamentali ai succesului pentru afacerile de toate dimensiunile. Cu o piață în continuă expansiune și

Campanie marketing 360: ce este, când, de ce și cum să o implementezi?
O campanie de marketing 360o poate fi cea mai eficientă metodă prin care să îți promovezi produsul sau serviciile, dacă o faci corect. Inspirată de

Ce se întâmplă cu Facebook în 2023?
Facebook a apărut în anul 2004 și a acumulat până în prezent miliarde de utilizatori, datorită versatilității sale. Această rețea social media poate fi folosită