CE NE RECOMANDĂ

Portofoliu

Serus Auto

Povestea de succes a Serus, începută în 1991 într-un garaj din București, a evoluat constant și s-a transformat într-un business polivalent, care asigură o prezență puternică pe piața auto românească de vehicule noi, autoturisme de ocazie, service și piese de schimb pentru mărcile Renault, Dacia și Nissan. Provocarea? O prezență mai vizibilă a brandului în online pe o piață foarte competitivă, cu competitori creativi în mediul digital și o comunicare mai susținută cu pasionații auto despre noutățile și ofertele mărcilor Renault, Dacia și Nissan. Soluția? Experiența Danco Vision în zona digitală și abordarea 3600 ne-au permis să punem la punct o strategie complexă și unitară care a vizat în principal un refresh la nivelul prezenței în online și o comunicare dedicată pentru clienții persoane fizice și, respectiv, entități de business. Am pus la bătaie skill-urile echipei și tehnicile potrivite pentru a ne atinge obiectivele stabilite. Web development Site-ul principal și cele dedicate fiecărei mărci auto reprezentate au primit un refresh substanțial, fiind aduse la zi din punct de vedere tehnic și

Citește

Get’s Bet

Get’s Bet este unul dintre principalii actori din piața de betting din România. Cu o prezență puternică în țară datorită agențiilor fizice, acesta deține și o importantă componentă de online betting și casino, poziționându-se ca un brand profesionist, de încredere și dinamic, care pune jucătorul pe primul plan. Provocarea? Get’s Bet și-a dorit creșterea notorietății brandului pe partea de online și, bineînțeles, creșterea conversiilor exprimate prin First Time Deposits și Registrations. Dar cum poți îndeplini aceste obiective cu bugete substanțial mai mici față de cele ale marilor competitori din industrie? Soluția Datorită experienței internaționale pe piața de iGaming și a know-how-ului dobândit, am hotărât să pornim la drum cu o strategie 360o, în care skill-urile noastre tehnice și unitatea din comunicare să poată suplini bugetele mai mici de promovare. Acest lucru a implicat apelul la o gamă mai largă de servicii în vederea îndeplinirii goal-urilor propuse: Social Media Primul pas în creșterea brandului a fost crearea unei comunități în jurul acestuia. Ne-am dorit să ne adresăm atât pasionaților de sport

Citește

NOVA Power and Gas

Nova Power & Gas este o companie producătoare și furnizoare de energie, cu 100% capital românesc. Parte a grupului E-INFRA, alături de Electrogrup, Direct One și Netcity aceasta a făcut primii pași în furnizarea de energie electrică și gaze naturale în 2007, pentru clienții business. Astăzi, odată cu liberalizarea pieței de energie, Nova și-a dorit să ajungă și la clienții casnici. Provocarea? Transformarea unei companii prezentă în special la nivel local, în Cluj–Napoca, într-un brand national cu adresabilitate B2C, capabil să concureze cu marile corporații internaționale, care dominau piața de energie din România. Soluția? Am pus la bătaie tot know-how-ul acumulat de-a lungul anilor în zona de digital marketing și am creat o strategie integrată, unitară, așa cum știm noi cel mai bine, adică 360o. Am auditat platformele folosite, am stabilit obiectivele, printre care cel mai important – creșterea ratei de conversie exprimată prin contracte semnate exclusiv online –  și am reunit toate tehnicile și instrumentele care să ne ajute să atingem toate goal-urile pe care ni le-am propus. Website

Citește

Credius

Ce a dorit clientul? Încă de la începutul colaborării, Credius și-a dorit aproape tot ce avem de oferit. Drept urmare, i-am pus clientului la dispoziție un pachet „cu de toate”. De la SEO și până la promovare online, sarcina noastră nu a fost una simplă, dar a fost foarte clară: creșterea brand-ului Credius în tot ceea ce înseamnă mediul online. Care a fost soluția noastră? Primul pas a fost să obținem o poziție cât mai bună în motoarele de căutare. Astfel, departamentul SEO s-a asigurat că website-ul clientului are un număr optim de cuvinte cheie, că densitatea acestora este în parametri optimi și că există un content relevant. Acest lucru a necesitat, în prealabil, o analiză amplă prin care am reușit să punem la punct întreaga strategie SEO și, în final, să creștem traficul organic.  Apoi a urmat Social Media. Am considerat că este esențial ca brand-ul Credius să interacționeze cu publicul său mai eficient și într-un cadru mult mai friendly. Astfel, cu o promovare eficientă pe Facebook și Twitter,

Citește

Mon Amour

Mon Amour – Cel mai luxos și prestigios salon de masaj erotic din România Challenge Provocarea a fost clădirea unei imagini de brand care să inspire siguranță și încredere, strategia de branding vizând toate aspectele identității companiei, de la design web la comunicare pe canalele sociale. Începând cu construcția website-ului și continuând cu creșterea vizibilității brand-ului prin promovarea online, am urmărit creșterea constantă a traficului pe website și atragerea clienților. Implementare Website Multi-language și Web Design Website-ul realizat de echipa Danco Vision a presupus dezvoltarea unei platforme user-friendly, multi-language (în Română, Engleză și Ebraică), intuitive și moderne, astfel încât toate informațiile să fie cât mai ușor de găsit de către client, în mai multe limbi. Desigur, website-ul este responsive, pentru ca utilizatorul să îl poată accesa oricând de pe mobile. În ceea ce privește design-ul, s-a urmărit crearea unui layout cât mai clean, în tendințe, cu o paletă de culori și un stil în conformitate cu domeniul de activitate al companiei.    Social Media Prin strategii ample de marketing digital

Citește

Engino Toys

Engino Toys a adus în România un sistem cu totul aparte de jocuri de construcții care să le stimuleze creativitatea celor mici prin activități educative și, în același timp, distractive. Scopul lor este sa îmbine utilul cu plăcutul și să îi pregătească pe copii pentru un viitor strălucit într-o lume din ce în ce mai axată pe tehnologie. Challenge Clientul nostru și-a dorit o prezență puternică în mediul online, așa că am unificat două website-uri de prezentare și am implementat un sistem complet de magazin online pentru a putea promova produsele complexe ale beneficiarului nostru. În acest sens, am introdus funcționalități precum: sistem de plată online, transport, facturare, instrucțiuni extinse pentru fiecare produs, dimpreună cu instrucțiuni 3D care să ușureze adaptarea utilizatorilor cu produsul. Promovare Social Media Ulterior, am transpus promovarea pe canalele de Social Media, de la Facebook, până la Twitter, LinkedIn și YouTube. Acolo am reușit să formăm o comunitate pe care să o informăm prin intermediul conținutului educativ și ușor de asimilat pentru toți utilizatorii. Scopul a

Citește

Knauf

Knauf este un producător de materiale de construcții cu renume pe plan internațional. Clientul nostru și-a dorit un website complex care să îmbine o platformă 100% personalizată și o bază de date complexă pentru o mai bună gestionare ulterioară din departamentul de back-end. Challenge Provocarea a fost realizarea website-ului după modelul german în ceea ce privește design-ul, dar cu funcționalități adaptate pentru tehnologia actuală, în așa fel încât să fie responsive și user-friendly. Ulterior, ne-am ocupat de adăugarea produselor și a sistemelor beneficiarului. A fost nevoie de o documentare intensivă, întrucât acestea prezentau particularități aparte și necesitau o atenție sporită din punct de vedere tehnic. Elemente tehnice A trebuit să introducem o hartă dinamică cu poziționarea distribuitorilor, să adăugăm un catalog de produse care se actualizează constant prin intermediul unui tool de vizualizare direct în website și, în același timp, să lucrăm asupra unui design care să le încadreze pe toate într-un mod cât mai eficient cu putință. SEO Am adaptat conținutul original după cele mai eficiente norme SEO, norme

Citește

OllieGangShop

OllieGangShop – Cele mai tari colecții SUPRA, CARHARTT, ASICS, NIKE, NEW BALANCE și alte branduri originale de streetwear Ce a dorit clientul? OllieGangShop era deja un nume consacrat în piața de eCommerce din România pe nișa Underground. Owner-ii shop-ului își doreau însă mai mult. Vedeau produsele lor cu o adresabilitate mai largă decât reușiseră să obțină și aveau nevoie de o strategie de marketing online care să schimbe percepția publicului despre shop-ul lor și să le crească numărul de vânzări. Care a fost soluția noastră? Nu pare greu să obții ceea ce și-a dorit OllieGangShop, nu-i așa? Și totuși, erau doi ani de când își propuseseră acest obiectiv care nu se îndeplinise. Dar nouă ne plac provocările. Am început cu începutul: Un proces amplu de branding presupune formarea unei imagini pe măsură care să conducă la o reputație bună. În acest scop, am oferit clientului servicii de PR extern, împreună cu bloggeri care să prezinte noua direcție a shop-ului. Am continuat cu servicii de copywriting la nivelul blogului beneficiarului și

Citește

Romlogic

  Challenge Clientul și-a dorit un website de prezentare care să descrie serviciile și soluțiile tehnice moderne pe care le oferă, prin intermediul conținutului original și al unei interfețe accesibile și prietenoase pentru utilizatori. Am plecat de la un template de WordPress, peste care am venit cu layout-uri personalizate și am rescris implementarea HTML. Am optat pentru elementele dinamice și am susținut sintetizarea informației într-un mod cât mai succint și mai accesibil utilizatorului. De asemenea, nu am putut omite introducerea de elemente de uzabilitate și de call-to-actions. Optimizare SEO Optimizarea SEO On-page a îmbunătățit prezența website-ului în motoarele de căutare. Pentru a obține o poziție mai bună pe Google, echipa Danco Vision a realizat o analiză complexă, rezultând în optimizarea celor mai relevante cuvinte cheie, elemente care contribuie la creșterea organică a numărului total de vizitatori de pe website. De asemenea, pe lângă crearea de conținut aflat în conformitate cu regulile SEO, am lucrat la realizarea funcționalității multi-language, acesta fiind un site bilingv. Rezultatele au început să apară într-un timp

Citește

Alți clienți din portofoliu

Cele mai recente proiecte

Saloanele Magic

Cu 18 saloane în București și Ilfov și un magazin online, Saloanele Magic se regăsesc printre cei mai mari competitori pe piața de beauty. Noi avem grijă să creăm și să optimizăm cele mai bune campanii de Performance Marketing, prin care să atingem rezultate de top. 

Reușim să ajungem la publicurile relevante și să transformăm vizitatorii în lead-uri și clienți, printr-o mulțime de campanii: de la Google Ads cu Search, Video, Display și Shopping Ads, până la Facebook Ads, Remarketing și Lookalike. 

 

Get's Bet

Alături de Get’s Bet nu mizăm pe noroc atunci când dezvoltăm campaniile de comunicare, ci pe know-how-ul 3600.

Fie că vorbim de Social Media, SEO sau campanii PPC, păstrăm unitatea în comunicare pentru a ne asigura că atingem obiectivele stabilite. Și pentru că vorbim de una dintre cele mai competitive industrii, provocările (dar și reușitele) sunt pe măsura evenimentelor și turneelor la care ne raportăm.

Get's Bet

Alături de Get’s Bet nu mizăm pe noroc atunci când dezvoltăm campaniile de comunicare, ci pe know-how-ul 3600.

Fie că vorbim de Social Media, SEO sau campanii PPC, păstrăm unitatea în comunicare pentru a ne asigura că atingem obiectivele stabilite. Și pentru că vorbim de una dintre cele mai competitive industrii, provocările (dar și reușitele) sunt pe măsura evenimentelor și turneelor la care ne raportăm.

PĂRERI

Ce spun clienții
despre Danco Vision

INTERACTIVE

Danco Vision
Nu doar site-uri web