Unicredit
UniCredit Bank este o instituție financiară bancară europeană de top, membră a grupului UniCredit, cu o rețea de 8,500 de sucursale în 17 țări europene și este prezentă pe alte 50 de piețe internaționale. Proiectul pe care l-am derulat împreună a reprezentat o aplicație online personalizată, în scopul acordării de credite pentru bunuri.
Challenge
Clientul nostru avea nevoie de o soluție uniformizată pe care să o poată pune la dispoziție pentru toți partenerii săi (magazine, hypermarket-uri, etc.). Trebuia să fie responsive și perfect optimizată pentru dispozitive mobile, să se interconecteze cu aplicațiile de back-end ale beneficiarului și, în același timp, să asigure securitatea necesară pentru un astfel de instrument.
Designerii noștri au lucrat pentru a îmbina complexitatea funcționalităților necesare unuia dintre cele mai avansate sisteme de banking și consumer finance din România, cu un design Web 2.0.
În cadrul acestui proiect, am dezvoltat funcționalități unice pentru o astfel de aplicație:
– Posibilitatea de a utiliza camera dispozitivelor mobile pentru a furniza cartea de identitate;
– OCR-izarea automată a datelor din cartea de identitate și pre-completarea câmpurilor corespondente;
– Interconectarea aplicației în timp real cu bazele de date ANAF, ICAP, Registrul Comerțului.
Scopul suprem
Toate aceste funcționalități, precum și altele, au fost realizate ținând cont de principala condiție a beneficiarului, și anume flexibilitatea maximă. Astfel, aplicația realizată în cele mai noi tehnologii Angular (Angular NodeJS, PHP: MS SQL) poate fi personalizată și dezvoltată în continuare, fără niciun fel de restricție.
Rezultate
La mai puțin de 6 luni după implementarea serviciilor, rezultatele au fost peste așteptări și, spre satisfacția ambelor părți, toți indicatorii monitorizați de către Beneficiar au crescut.
Related Articles
Pixel Tracking: Ce este si Cum se foloseste?
Un pixel de urmărire, un pixel de conversie sau un pixel de redirecționare este un pixel care te poate ajuta să îți evaluezi eforturile de
3 motive pentru care ai nevoie de o agenție 360
Dacă ai o afacere la început de drum sau reprezinți un brand cunoscut, ce alegi: câte o agentie specializată per serviciu sau o agentie de
Practici SEO la care trebuie să renunți
Online-ul este în continuă schimbare, iar tehnicile SEO care funcționau cu câțiva ani în urmă nu mai sunt eficiente astăzi. În unele cazuri, aceste practici