SERVICII

Campanii Google Ads

Investește pentru a fi lider în căutările Google

Rezultate imediate prin campanii Google Ads, optimizate în timp real!

Competiția este acerbă în orice domeniu, iar tu ai nevoie de campanii Google Ads de top pentru ca brandul tău să se facă remarcat. Nu rata oportunitatea de a-ți promova produsele și mesajele pe cel mai folosit motor de căutare printr-o agentie Google Ads certificată ca Google Partner!

La Danco Vision te vei bucura de expertiza unor specialiști în campanii Google Ads care îți vor oferi cele mai bune rezultate, începând de la o strategie bine aleasă, optimizare pentru landing pages, texte relevante și atractive până la monitorizarea constantă a rezultatelor.

O campanie eficientă de Google Ads va identifica nevoile și căutările potențialilor clienți și le va oferi soluții prin reclame cu CTA-uri puternice. Mai mult, afacerea ta se va bucura de rezultate rapide și cuantificabile deoarece vei plăti strict pentru numărul de click-uri per reclamă.

Search

Mesajele tale se bucură de vizibilitate maximă în prima pagină a motorului de căutare.

Display

Afișează bannere creative targetate după topicuri, cuvinte cheie, interese sau destinații.

Shopping

Promovezi direct produsele cu poză și preț pentru o rată de conversie mai mare.

Remarketing

Reclama ta ajunge la oameni care s-au arătat deja interesați de produsele sau serviciile brandului.

Tipuri de campanii Google Ads

Există mai multe tipuri de campanii Google Ads care pot fi implementate. În funcție de nevoile tale, se pot face campanii de tipul:

Search

Acest tip de campanii îți afișează anunțul dorit, în prima pagină a motorului de căutare. Textul promovat va apărea deasupra căutărilor organice, astfel că utilizatorii interesați de serviciile sau produsele tale vor vedea prima oară website-ul tău, în urma căutării pe Google.

Display

Campanii Google Ads de tip Display te ajută să îți promovezi produsele sau serviciile cu imagini, nu doar cu text. Astfel, poți ajunge la potențialii consumatori atunci când aceștia navighează pe anumite website-uri sau chiar pe contul de Gmail, aplicații sau videoclipuri. Acest tip de campanii te ajută să crești nivelul de cunoaștere al brandului.

YouTube

Cu ajutorul acestui tip de campanie poți viza potențialii clienți prin intermediul reclamelor plasate înainte, în timpul sau după videoclipurile de pe YouTube și în rezultatele căutării. Aceste anunțuri de tip video îți pun la dispoziție un temporizator de 5 secunde în care îți poți prezenta mesajul înainte ca utilizatorul să poată da skip. În cazul în care nu trece mai departe la vizionarea videoclipului dorit, acesta poate urmări în continuarea toată reclama produsului sau serviciului tău.

Shopping

Acest tip de campanie este ideal dacă dorești să promovezi în mod special anumite produse pe care le comercializezi. Campaniile shopping permit afișarea unei imagini cu produsul pe Google, alături de alte detalii despre produs precum titlu, prețul, numele magazinului și recenzii ale acelui produs.

O astfel de abordare te ajută să oferi informații esențiale despre produs înainte ca utilizatorii să acceseze magazinul online.

Performance Max  

Google Performance Max este un nou tip de campanie lansat în 2021 care se folosește de inteligența artificială pentru a afișa anunțuri în pagina de căutare, display, Gmail, etc. Performance Max se bazează pe obiective care îți permit să accesezi inventarul Google Ads dintr-o campanie.

Pe lângă acestea, există și alte tipuri de campanii Google Ads, cum ar fi campanii Smart, App sau Discovery. În funcție de brandul tău și tipul de promovare necesară, oferim servicii de promovare Google Ads care vor atinge cât mai curând obiectivele stabilite!

Proiecte de succes
DancoVision

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi est nunc, vehicula sed nunc sit amet, tristique ornare sapien. Sed in nibh augue. Aenean scelerisque leo dolor. Nam condimentum eros at sapien porttitor gravida. Quisque egestas ex in massa luctus, non rhoncus elit consectetur. Praesent venenatis ligula a tellus vestibulum suscipit. Proin bibendum molestie magna sit amet feugiat.

Mystino

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Morbi est nunc, vehicula sed nunc sit amet, tristique
ornare sapien. Sed in nibh augue. Aenean scelerisque leo
dolor. 

Quisque egestas ex in massa luctus, non rhoncus elit
consectetur. Praesent venenatis ligula a tellus vestibulum
suscipit. Proin bibendum molestie magna sit amet
feugiat.


Nume Client

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Morbi est nunc, vehicula sed nunc sit amet, tristique
ornare sapien. Sed in nibh augue. Aenean scelerisque leo
dolor. 

Quisque egestas ex in massa luctus, non rhoncus elit
consectetur. Praesent venenatis ligula a tellus vestibulum
suscipit. Proin bibendum molestie magna sit amet
feugiat.


INTERACTIVE

Danco Vision Interactive
Nu doar site-uri web

INTREBARI SI RASPUNSURI

FAQ Danco Vision

Intrebari frecvente pe care agentia de marketing online Danco Vision le-a primit

Google Ads este o platformă de publicitate online dezvoltată de Google, care permite afișarea anunțurilor plătite în rezultatele căutărilor Google, pe site-uri web partenere și în alte locuri online.

Google Ads funcționează prin licitarea pentru cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta și crearea de anunțuri care să fie afișate către utilizatorii Google care caută sau navighează pe web pentru produse sau servicii similare.

Avantajele unei campanii Google Ads includ: vizibilitate maximă în căutările Google, direcționarea către publicul țintă, măsurarea eficacității campaniilor și ajustarea lor în timp real, controlul bugetului și a costurilor pe click.

Costul per click este suma pe care o plătești atunci când cineva face click pe anunțul tău în Google Ads. Costul per click variază în funcție de cuvintele cheie pe care le licitezi, concurență și alți factori.

Pentru a optimiza o campanie Google Ads, trebuie să monitorizezi și să ajustezi constant licitațiile, cuvintele cheie, anunțurile și paginile de destinație, în funcție de performanța lor. De asemenea, poți folosi instrumente precum testarea A/B pentru a testa variante diferite de anunțuri și pagini de destinație pentru a vedea care funcționează cel mai bine.