Dacă nu ați auzit de Ollie Gang Shop, Black Friday este ocazia perfectă. În această perioadă întunecată, Ollie ne înveselește pe toți cu promoții, concursuri și campanii de excepție! Dacă majoritatea magazinelor online se rezumă la metode clasice de promovare de Black Friday, cu Ollie Gang Shop, lucrurile stau complet diferit. Având o comunitate dedicată cu nevoi și interese specifice “urban”, echipa noastră a trebuit sa fie super creativă! Iată modalitățile de promovare pe care Danco Vision le-a gândit și pus în practică pentru OGS:
Premii pentru comunitatea OGS
Pentru că Ollie Gang Shop își ține utilizatorii aproape, de Black Friday și-au dorit să le ofere premii și promoții speciale. Dar cum? Printr-un concurs special „Asta are, asta n-are, care e câștigătoare?”.
Cum am gândit conceptul?
Înainte de toate, pentru a alcătui structura unui concurs care să genereze rezultate optime, este necesară identificarea dorințelor clienților Ollie Gang Shop. În urma etapei de brainstorming, Danco Vision a realizat că reducerile de care poate beneficia orice utilizator sunt doar un început.
Prin concursul organizat pe Facebook, iubitorii de produse OGS au ocazia de a câștiga încă o reducere pentru produsul ales chiar de utilizator. În felul acesta, nevoile membrilor sunt ascultate, iar Ollie Gang Shop poate sări în ajutor cu o reducere de până la 90%.
Cum am îmbunătățit experiența utilizatorului?
În timp ce concursul OGS poate fi accesat de către toți utilizatorii Facebook, dar și de către cei direcționați din alte platforme online, un Landing Page aduce toți utilizatorii în același loc. Astfel, mesajul universal și formularul de înscriere în concurs uniformizează experiența utilizatorilor. Datorită Art Director-ului nostru, identitatea vizuală a Landing Page-ului te ține în strânsă legătură cu faimoasa estetică Ollie Gang Shop.
Ce am observat?
Când vine vorba de o comunitate cu interese specifice, promoțiile, campaniile și modalitățile de promovare trebuie să fie croite pe înțelesul publicului. Promoțiile clasice de tip 1+1 Gratis și reducerile la care se așteaptă toată lumea ar trebui folosite doar ca un punct de plecare către o strategie personalizată ce conține oferte și servicii simbolice.
Nu doar comenzi.
Ce am mai câștigat prin această idee? Fidelizarea clienților existenți OGS, construirea unei baze de date relevante cu noi potențiali clienți OGS, vizibilitate organică pe toate mediile, optimizarea experienței vizitatorilor, creșterea ratei de conversie, asigurarea unei imagini profesionale și creative brandului OGS.
Rămâi aproape și pregătește-te pentru următoarea aventură pe care ți-o pregătim! 🙂
Articole similare
App Store Optimization – Care este cheia succesului?
App Store Optimization – Care este cheia succesului? Google raportează că 48% dintre utilizatori găsesc aplicații mobile noi navigând în Magazinul Play
Cum să urmărești ROI-ul?
În marketingul digital, urmărirea rentabilității investiției (ROI) este esențială pentru a înțelege cât de eficiente sunt campaniile de promovare. Indiferent dacă investești în campanii PPC