Rawlplug

Rawlplug

Baltic Invest este unul dintre cei mai mari furnizori de elemente de fixare și unelte, din România. Încă din 2013, compania a introdus în piața construcțiilor din țara noastră, produse calitative de la producători precum Rawlplug și Koelner. În urma unui parteneriat îndelungat și de succes cu Rawlplug, parcursul companiei a evoluat în mod natural către următoarea etapă: transformarea Baltic Invest în Rawlplug România!

Cu o reputație construită de-a lungul istoriei sale de peste 100 de ani, compania are astăzi în palmaresul său multiple proiecte internaționale grandioase, duse la bun sfârșit prin intermediul elementelor de fixare consacrate.

O colaborare eficientă

Pe parcursul colaborării noastre din ultimii 3 ani, am contribuit semnificativ la digitalizarea și dezvoltarea prezenței online a brandului. De la crearea website-ului actual, până la servicii de SEO, PPC, design grafic și consultanță, Rawlplug România ne-a încredințat, cu entuziasm, gestionarea imaginii sale online!

Cu certitudinea calității oferite și o viziune comună 360°, pachetul serviciilor a fost completat ulterior cu cel de copywriting și Social Media management.

Mentenanța și personalizarea website-ului

Website-ul Rawlplug România este dedicat comercializării produselor Rawlplug în piața locală, precum și prezentării portofoliului lor impresionant, presărat cu proiecte internaționale. Bineînțeles, misiunea, viziunea și valorile ce stau la baza companiei, pot fi regăsite de asemenea cu ușurință.

Specialiștii noștri se asigură constant că toate platformele online aparținând Rawlplug România sunt personalizate conform necesităților clientului, din toate punctele de vedere. Mentenanța website-ului este nelipsită, pentru a garanta o experiență cât mai fluidă a utilizatorilor, dar și dezvoltări continue de funcționalități noi, menite să ajute procesele interne ale companiei.

SEO

Serviciile Danco Vision de SEO asigură o prezență pe primele poziții în motoarele de căutare, având astfel mai multă vizibilitate pentru publicul țintă.

Acest target este obținut prin optimizarea constantă a meta-datelor, bazându-ne pe trendurile și căutările din Google și implementarea canonicals sau alte elemente SEO, atunci când este cazul.

Analizăm și adăugăm în universul brandului noi cuvinte cheie de interes pentru business, pe care ne concentrăm să creștem în ranking-ul motoarelor de căutare.

Bineînțeles, lucrăm constant la partea de internal linking, pentru a crea legături mai puternice între paginile website-ului și cuvintele cheie pe care le vizăm.

PPC

Strategia dezvoltată de specialiștii Danco Vision se concentrează pe Brand Awareness și Engagement prin Facebook Ads. Astfel, am implementat cu succes campanii dedicate de Reach, Video views, Page likes și Post engagement. Cu sprijinul unui buget semnificativ alocat acestui serviciu, am înregistrat rezultate foarte bune prin ad-uri video. Acestea au generat conversii de fiecare dată!

Ulterior, am trecut la nivelul următor, integrând în strategie și promovarea în platforma LinkedIn Ads, unde am implementat campanii de Brand Awareness, cu ads dedicate experților în domeniul construcțiilor. Rezultatele nu au întârziat să apară – de aceea, în ziua de azi, Rawlplug România se bucură de un reach de 1,544,137 utilizatori, 8,707,360 de afișări și peste 2,200 page likes din campania dedicată.

Design grafic

Partea de design grafic oferă certitudinea că Rawlplug România are o identitate de brand unitară pe toate platformele și canalele rămân constant ancorate în prezent. Indiferent de produsul, serviciul sau evenimentul promovat, postările pe Social Media și bannerele utilizate în PPC trebuie să atragă atenția consumatorilor potriviți!

Social Media & Copywriting

Cu ajutorul specialiștilor noștri în Social Media, Rawlplug România a inaugurat canalele sale de Facebook, Instagram și LinkedIn. Unul dintre scopurile principale a fost captarea atenției profesioniștilor în domeniul construcțiilor, prin comunicarea cu un tone of voice ce poziționează Rawlplug România ca expert.

Prezența și imaginea online a evoluat ulterior, prin crearea unui personaj prietenos cu care publicul țintă să empatizeze, denumit „Domnul Fixulescu”. Sfaturile, tutorialele și tips & tricks săptămânale ale acestuia au fost promovate în campanii dedicate.