Site-ul de prezentare e o componentă esențială a identității companiei tale, întrucât oferă clienților prima impresie despre tine. Iar clienții nu îți vor acorda o a doua șansă pentru o impresie bună. De aceea, site-ul tău trebuie să arate și să funcționeze impecabil, să inspire încredere și să atragă potențiali clienți către serviciile pe care le oferi. Ca să înțelegi ce trebuie să conțină un site de prezentare profesional, îți prezentăm platforma online pe care noi am creat-o pentru Asociația non-profit Nordic Walking. Realizat după ultimele standarde în tehnologia web, site-ul este user-friendly, optimizat și adaptat la cele mai noi trenduri în design.
Design și dezvoltare web

Un design modern, adaptat tendințelor este crucial pentru a păstra utilizatorii pe ste.n Pentru Nordic Walking am ales un design potrivit activității asociației – clean, bazat pe o singură culoare, cu fotografii mari pe homepage și simetrie care să păstreze echilibrul vizual. Totodată, am urmărit să oferim un user experience cât mai bun, cu conținut organizat într-un mod logic și intuitiv, care să conducă la un bonce rate cât mai mic. De asemenea, nu uita că atunci când îți construiești orice tip de site, opțiunea responsive este obligatorie.
Integrarea website-ului cu reţelele sociale
Din ce în ce mai des, primul loc în care mergem atunci când vrem să căutăm informații despre o companie este Facebook. Este important pentru o companie să creeze o legătură strânsă între toate canalele pe care îi sunt promovate serviciile. Un site de prezentare complet trebuie să conducă utilizatorul către rețelele sociale.
SEO

Despre strategii de SEO ți-am vorbit de multe ori. Pe scurt, SEO îți asigură o prezență vizibilă și eficientă în motoarele de căutare și contribuie la eficientizarea costurilor clientului. Dacă vrei ca site-ul tău să ajungă rapid în top, este important să dezvolți o strategie de SEO amplă. Atunci când construiești un site de prezentare de la zero, un lucru important pe care trebuie să îl ai în vedere este optimizarea SEO inițială.
Integrarea codurilor de monitorizare şi analiză în site
Cum poți măsura impactul siteului tău de prezentare? Pentru asta, este necesar să integrezi codurile de monitorizare și analiză în componența site-ului. Codurile pentru Google Analytics, Tag Manager, Webmaster Tools integrate în site-ul de prezentare al asociației Nordic Walking fac posibilă analzia rezultatelor. Numărul vizitatorilor, profilul lor, device-ul și zona din care au accesat site-ul și bounce rate-ul sunt doar câteva dintre informațiile pe care le poți afla.
Ai nevoie de un site de prezentare complet pentru compania ta? Apelează la o agenție de web design care oferă soluții multiple nevoilor tale în mediul online.
Articole similare

Cum să obții conținut SEO de calitate prin generative AI?
Pentru a avea succes atât în ceea ce privește calitatea și cantitatea informațională, cât și din punct de vedere al poziționării în motoarele de căutare,

Vizibilitatea în AI: cum câștigi autoritate în rezultatele generate de AI
Peisajul digital trece printr-o schimbare profundă: de la clasicele rezultate organice din Google, la răspunsuri directe generate de modele de inteligență artificială. Acestea apar sub

SEO și AI: Cum să le combini eficient?
Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, SEO (Search Engine Optimization) și inteligența artificială (AI) devin din ce în ce mai interconectate. AI transformă modul



