Actualizările la nivelul platformelor digitale se află într-o rapidă optimizare, dar și schimbare! Numai în acest an, Mark Zuckerberg a anunțat o schimbare drastică în ceea ce privește algoritmul Facebook, provocând valuri în industria marketing-ului digital. Acestea fiind spuse, modul în care consumatorii „digeră” publicitatea este în continuă creștere și se poate schimba de la o clipă la alta. Nu mai este suficient să fim la curent cu ultimele tendințe; este timpul să începem să ne uităm în viitor!
Iată una dintre tendințele emergente care sunt așteptate să influențeze puternic lumea marketing-ului digital și felul în care ne adresăm consumatorilor:
Lumi Virtuale (VR) și Augmentate (AR)
Realitatea virtuală va fi, probabil, cea mai importantă dezvoltare tehnologică a generației noastre.
Platformele Social Media au început deja să adopte VR/AR în algoritmii de funcționare. Facebook și Google Cardboard oferă un număr de 360 de canale de publicare video. Cel mai important, Snapchat oferă utilizatorilor posibilitatea de a proiecta forma lor virtuală în viața reală, sub forma unui bitmoji animat 3D.
Este doar o chestiune de timp până vom vedea tehnologia evoluând în acest sens. Brand-uri precum IKEA și McDonald’s sunt deja cu un pas înainte. IKEA a venit cu o aplicație virtuală de cumpărături care permite utilizatorului să previzualizeze mobilierul în casa sa. McDonald’s a fost primul brand care a sponsorizat un bitmoji – acesta îți proiectează imaginea virtuală în lumea reală, simulând furtul unei cafele!
Nu este acesta, oare, idealul oricărui agent de publicitate – să aducă o campanie de publicitate care, în cele din urmă, să rămână în memoria utilizatorului drept o experiență memorabilă?
Realitatea virtuală și augmentată se infiltrează cu rapiditate în viața noastră de zi cu zi. Când ne gândim la realitatea virtuală, ne putem gândi cu ușurință la vorbe precum „În 20 de ani, toată lumea va avea mașini care zboară!”. Poate nu sună tocmai realist, însă, realitatea virtuală este mai aproape decât de imaginăm.
Până atunci, asigură-te că îți aduci business-ul în stadiul optim! Pregătește-te pentru viitor cu serviciile de digital marketing oferite de agenția Danco Vision.
Articole similare

Practici pentru Google Tags: Când se folosește noindex și când se folosește Disallow?
Optimizarea corectă a unui site web pentru motoarele de căutare implică utilizarea unor strategii și tehnici avansate, printre care se numără gestionarea etichetelor noindex și

Amplasarea de linkuri: Către home page sau către landing page?
În peisajul digital, unde optimizarea SEO este esențială pentru vizibilitate și succes online, amplasarea linkurilor reprezintă o strategie vitală. Una dintre întrebările principale este dacă

Cum se face analiza cuvintelor cheie în strategia de optimizare SEO?
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) a devenit un pilon esențial pentru succesul oricărui website. Central în această strategie stau cuvintele cheie, care funcționează ca



