4 Aspecte Cheie Pentru O Strategie Eficientă de Digital Marketing

Mediul digital și felul în care antreprenorii îl pot folosi pentru a-și promova afacerea evoluează extrem de rapid. Dacă până nu demult opțiunea mobile-friendly a site-ului era doar o alegere, peste noapte a devenit un element vital pentru business-ul tău. Tehnologia Search Engine devine tot mai complexă și capătă impact tot mai mare în promovarea online. Dacă până acum nu ai reușit să ții pasul cu mediul virtual, iată un  mix perfect de elemente pentru o strategie eficientă de Digital Marketig.

 

Păstrează-ți Site-ul în Tendințe

Pentru a avea o afacere de succes, este nevoie ca întâi de toate să atragi cât mai mulți vizitatori pe site, pe care să îi transformi apoi în clienți fideli. Mai ales dacă este vorba despre un magazin online. Dacă te confrunți cu un bounce rate crescut, probabil ai nevoie de redesign pentru site-ul tău. De cele mai multe ori, o rată mare de respingere se datoarează unei interfețe neprietenoase, care îngreunează acțiunile utilizatorului. Cu un design modern și ușor de accesat, poți păstra potențialii clienți pe platforma ta. Aspectul și exerperiența utilizatorului contează mai mult decât ai crede. De asemenea, nu uita să-ți optimizezi site-ul pentru mobile. Nu e o opțiune, ci o necesitate.

SEO nu E Doar un Proiect

Ai identificat câteva cuvinte cheie relevante pentru business-ul tău pe care le-ai inclus în conținutul de pe site. Chiar dacă ai reușit să ajungi pe prima pagină în Google, nu înseamnă că s-a terminat aici. Un lucru important pe care trebuie să îl înțelegi despre SEO este că nu se termină niciodată. Întrucât concurența în mediul online este în continuă creștere, o strategie SEO necesită modificări, teste și analize constante.

Strategie Complexă de Social Media

Multe companii investesc în campanii plătite de Social Media pentru a căpăta vizibilitate în mediul online. Fiecare canal important de Social Media oferă mai multe opțiuni de reclame pe care le poți alege în funcție de ce vrei să testezi. Conținutul de calitate și strategiile de Inbound Marketing îți pot aduce beneficii, însă nu sunt de ajuns. Dacă ești nou pe piață și vrei să te faci cunoscut ai nevoie de ad-uri plătite.

Analizează Rezultatele

Bineînțeles, tot mixul de strategii de Digital Marketing nu are nicio valoare dacă nu îți măsori rezultatele. Google Analytics este un tool esențial pe care îl poți folosi pentru a vedea ce strategie a avut mai mult succes și în rândul cărui segment de target. Dacă ai o campanie în derulare, poți face A/B testing pentru a vedea ce elemente atrag mai mulți utilizatori.

Vrei să afli mai multe despre Strategiile de Digital Marketing? Hai să bem o cafea împreună și să îți propunem mixul perfect pentru business-ul tău.

NOUTĂȚI

Articole similare

Modern SEO: Ce este nou?

O mulțime de lucruri! În primul rând, termenul „link building” este înlocuit treptat cu „relationship building”. Nu te mai conectezi cu alții pentru a obține

Citește