Ce face un PPC specialist?

PPC sau Pay Per Click reprezintă o strategie de marketing digital prin intermediul căreia se plasează anunțuri în motoarele de căutare, menite să sporească traficul site-ului și rata de conversie.  

Anunțurile PPC sunt cele pe care utilizatorii le pot vedea în Google si pe platformele sociale. Pot fi reclame de tip text, reclame sub formă de imagine sau reclame video, pe care se plătește o anumită sumă, de fiecare dată când un utilizator dă click pe ele. De aici provine și denumirea de plată pe click. 

Când vine vorba despre rolul unui PPC specialist, funcțiile pe care le îndeplinește sunt vitale pentru eficacitatea oricărei campanii Google Ads. Un astfel de expert se ocupă de buna funcționare a campaniilor Pay-Per-Click, ce include gestionarea strategiei, proiectarea, implementarea și analiza performanței reclamelor.  

Responsabilitățile unui PPC specialist 

Un PPC specialist petrece ore întregi testând și optimizând reclamele realizate, pentru a se asigura că acestea se desfășoară în cele mai bune condiții. 

Cele mai importante responsabilități ale unui astfel de expert sunt: 

  • Research pentru cuvintelor cheie – Aceasta implică o înțelegere completă a intenției de căutare a produsului sau a serviciului oferit. Un PPC specialist bun este mereu la curent cu tendințele piețeiși algoritmii Google, efectuează research constante și testează cuvintele cheie, pentru a descoperi ce funcționează și ce nu.  
  • Definirea publicului țintă – Nu toți bărbații sunt interesați de aceleași evenimente, cum nici toate femeile nu vor aceleași cărți. Un  PPC specialist definește audiența pe care trebuie să le vizeze în reclame, astfel încât banii investiți să ofere rezultatele dorite.   
  • Crearea paginilor de destinație – Un PPC specialist va lucra, de asemenea, pentru realizarea unor pagini de destinație eficiente, menite să convertească, prin intermediul unor sugestii si sfaturi de îmbunătățire. Este foarte important ca acestea să conțină informații relevante și să fie ușor de parcurs, astfel încât să sporească intenția de cumpărare. 
  • Analizarea eficientă a campaniilor – Abilitatea de a realiza anunțuri PPC nu este singura calitatea pe care trebuie să o aibă un profesionist din această ramură a marketing-ului online. Acesta trebuie să aibă capacitatea de a analiza datele și de a identifica unde și când sunt necesare anumite optimizări. Aceasta este cu adevărat magia pe care o face un specialist PPC! 

Cu alte cuvinte, meseria de PPC specialist este una provocatoare, deoarece necesită multiple abilități și multă responsabilitate pentru fiecare client și campanie în parte.  

Beneficiile de care te bucuri dacă iei legătura cu un  PPC specialist 

  • Poți ajunge rapid la publicul țintă dorit; 
  • Poți apărea pe prima pagină în SERP, lucru ce te poate ajuta să obții imediat mai mult trafic; 
  • Poți găsi noi potențiali clienți, ce se identifică cu brandul și reușesc să ajungă în ultimul stadiu al călătoriei online, adică achiziția; 
  • Poți folosi datele acumulate din reclamele și analizele PPC, pentru a îmbunătăți și optimiza alte ramuri ale strategiei de marketing digital, precum este zona SEO, de content marketing sau social media. 

Prin urmare, un PPC specialist poate oferi ajutor tuturor companiilor ce își doresc mai multe conversii, trafic, clienți și, implicit, profit. Dacă te afli în această categorie, apelează cu încredere la Danco Vision. Aici găsești experți ce pot realiza campanii Pay Per Click eficiente, menite să construiască succesul business-ului tău.

NOUTĂȚI

Articole similare