Cele mai frecvente 5 întrebări primite de la clienți

Activitatea dintr-o agenție digitală presupune, pe lângă furnizarea unor servicii excelente, și atenție față de client și nevoile lui.

 În acest episod vom încerca să oferim răspunsuri la unele dintre cele mai frecvente întrebări primite de noi:

  1. De ce trebuie sa comunic în online?

La fel ca în viața personală și în relațiile de business trebuie să spui cine ești, în ce valori crezi și ce oferi. Iar rețelele sociale te ajută să ajungi la publicurile tale, să deschizi dialogul, dar și să formezi comunități interesate de domeniul tău de activitate.

Acest lucru te ajută să crești notorietatea brandului și încrederea în produsele ori serviciile pe care le oferi. Astfel, atragi mai mulți clienți și crești rata de conversie.

  1. Câte conversii voi avea?

Din păcate, nu putem oferi garanții. Însă lucrăm pe estimări făcute pe baza experienței noastre și a câtorva factori, precum:

  1. Competitori;
  2. Costurile din piață pe nișa ta sau
  3. Valoarea coșului de cumpărături.

Să spunem că ai un magazin online care vinde flori. Dacă investești 100 de lei pe zi în promovare, iar competitorii tăi investesc aceeași sumă, poți obține de la 10 până la 20 de conversii, în funcție de valoarea comenzilor.

  1. Dacă fac SEO, în cât timp ajung pe prima poziție în Google?

SEO este un serviciu de durată, ale cărui efecte se văd pe termen mediu și lung, adică minim 3 – 6 luni. Creșterea în ranking este determinată de:

  1. Dificultatea cuvintelor cheie vizate și volumele de căutare ale acestora, dar și
  2. Activitățile pe care le desfășori: SEO on page și SEO off page.

Recomandarea noastră este să mergi pe ambele componente. Google va favoriza întotdeauna un website cu viteză de încărcare rapidă, optimizat din punct de vedere tehnic. Este important să existe și un flux constant de conținut de calitate și mențiuni din partea altor website-uri cu notorietate.

  1. Care ar trebui sa fie nivelul meu de implicare în dezvoltarea propriului website?

Indiferent de nivelul de cunostințe tehnice, noi recomandăm să lași pe mâna agenției următoarele procese:

  1. Dezvoltarea design-ului
  2. Alegerea framework-ului potrivit
  3. Implementarea pe partea de back-end și front-end
  4. Adăugarea conținutului și a imaginilor conform designului, pentru a ne asigura că acestea vor fi optimizate și vor arăta bine pe toate dispozitivele.

Ce poți face tu?

  1. Să ne pui la dispoziție informațiile necesare pentru crearea paginilor web
  2. Să intervii cu mici idei de ajustări, conform dorințelor tale.

Doar astfel, ne vom asigura că website-ul tău va fi livrat la timp și va răspunde tuturor așteptărilor.

  1. Ce înseamnă să am un account dedicat?

Acest lucru presupune existența unei persoane de legatură între proiectele tale și specialiștii din agenție.

Accountul se va asigura de prioritizarea activităților pe proiectele tale, în funcție de urgență și timpul alocat de lucru ale celorlalte departamente.

Sperăm că răspusurile noastre au fost utile. Cu siguranță mai există o mulțime de alte întrebări, pe care te invităm să le lași în comentarii.

De asemenea, ne-ar bucura să ne dai un share, like și subscribe.

Până data viitoare, spor la conversii!

NOUTĂȚI

Articole similare