3 Motive pentru care nu ar trebui sa ignori comunicarea in Social Media
Ai un business nou, un buget restrâns și-ți dorești conversii imediate. Probabil ai ales promovarea prin campanii Pay Per Click, ceea ce este foarte bine. Însă, n-ar trebui să te rezumi doar la atât.
Astăzi îți prezint câteva motive, care să te ajute să înțelegi de ce n-ar trebui să ignori canalele Social Media, atunci când desfășori campanii de performance marketing.
1.Notorietate
Social Media oferă oricărui brand posibilitatea de a-și face cunoscute: valorile și subiectele de interes. Un profil bine optimizat și conținut constant ajută la creșterea vizibilității și la crearea unui sentiment de familiaritate în rândul consumatorilor. Astfel, decizia de cumpărare va fi luată mai ușor.
2.Încredere
Dacă un potențial client vede reclama ta și va fi interesat de brandul tău, cel mai probabil te va căuta pe rețelele de socializare. Dacă aici va găsi informații relevante despre produse, păreri oneste ale clienților și, în general, o activitate constantă, aceste lucruri îi vor oferi încrederea că ești un business serios.
3.Comunitate
Datorită rețelelor sociale, brandul tău poate crea un spațiu dedicat persoanelor cu aceleași interese. Consumatorii pot afla informații noi, pot discuta despre produsele tale și pot găsi rezolvarea unor situații cu care se confruntă. În același timp, tu poți extrage feedback-uri și insight-uri care te vor ajuta, atât în îmbunătățirea produselor și a serviciilor pe care le oferi, cât și în targetarile pe care le vei face.
Totuși, pentru a obține cele mai bune rezultate în online, ai nevoie de o strategie bine pusă la punct și idei creative care să integreze ambele servicii. Iar dacă nu știi de unde să începi, suntem aici să te ajutăm.
Dă-ne like, share și subscribe dacă ți-a plăcut acest episod, iar până data viitoare îți dorim:
Spor la conversii!
Articole similare
Dacă business-ul tău nu e online, nu te numeri printre câștigători
Nu este pentru prima oară când îți spunem că, dacă business-ul tău nu există în mediul online, nu te numeri printre câștigători. Dimpotrivă. Gândește-te că
Ce spune culoarea Logo-ului despre compania ta?
Alegerea esteticii Logo-ului ce urmează să îți reprezinte compania este unul dintre cele mai importante aspecte atunci când vine vorba despre eficiența metodelor de branding.
Branding sau cum să țintești spre inima clientului, nu spre portofelul lui
Nu e prima oară când îți vorbim despre branding și îți spunem că branding înseamnă mai degrabă emoție, sentiment, nu rațiune, deși aceasta din urmă