Fii tu Master of Digital!
Ești un tânăr creativ, original și obișnuiești, spre deosebire de ceilalți, să gândești și “outside the box”, fiind apreciat de cei din jur pentru asta? Atunci, dă frâu liber imaginației și poți câștiga 150 de euro fără să te ridici de pe scaun.
Cum așa? Simplu. DigitalU dă startul concursului “Master of Digital”, care propune premii în valoare totală de 200 de euro. Cel mai creativ participant va fi premiat cu suma de 150 de euro. În plus, noi nu ne ghidăm după maxima “locul doi nu se premiază” și oferim 50 de euro pentru cel care va ocupa cea de-a doua poziție în clasamentul final.
Cum te înscrii în concursul Master of Digital?
Pentru a participa la concursul “Master of Digital”, care se va derula pe pagina noastră de Facebook, în perioada 26 mai – 16 iunie 2016, trebuie să urmezi doar câțiva pași: redactează o postare pe profilul tău de Facebook, menționează în textul respectiv pagina DigitalU (tag la pagina noastră de Facebook @DigitalU), include în același text hashtag-ul #concursdigitalu și ilustrează postarea respectivă cu un element multimedia (foto, video, GIF, etc.). Toate elementele folosite trebuie să îţi aparţină, adică să nu fie copiate.
Cum câştigi marele premiu de 150 de euro?
Am stabilit de la bun început că te caracterizează originalitatea și creativitatea, așa că suntem siguri că postarea ta va fi apreciată de cei din jur. Prin urmare, postarea care va strânge cele mai multe like-uri va fi premiată cu suma de 150 de euro, în vreme ce a doua cea mai apreciată postare va fi premiată cu 50 de euro.
Acum, că ți-am explicat mecanismul concursului, citește cu atenție regulamentul acestuia și, dacă vrei să fii desemnat “Master of Digitalu”, pune-ți imaginația la treabă. Te poți înscrie cu o singură postare, așa că trebuie să fii cât se poate de creativ. Dar am stabilit de la bun început asta.
Dacă îți place competiția, îți poți anunța și prietenii să se înscrie la concursul “Master of Digital”. Astfel, te poți duela cu cel mai bun prieten și, având în vedere că premiem atât locul întâi, cât și locul al doilea, puteți câștiga amândoi. Desigur, doar unul dintre voi va fi “Master of Digital”.
Articole similare

Tendințe în marketing pentru 2025: Ce te-ar putea ajuta să generezi lead-uri pentru afacerea ta?
Marketingul digital evoluează constant, iar pentru a rămâne competitiv în 2025, este important să fii la curent cu noile tendințe. Generarea de lead-uri rămâne una

Ghidul tău pentru alegerea unei agenții de Digital Marketing
Alegerea agenției potrivite pentru business-ul tău reprezintă cel mai important pas în promovarea eficientă a serviciilor oferite. Așadar, acest proces implică atât efort din partea

Strategie de content: conversii vs. autoritate
Astăzi, conținutul orientat exclusiv spre vânzare nu mai este suficient, iar articolele de tip content writing fără un scop comercial clar pot rata potențialul conversiilor.