Cum concepem un feed de Instagram atractiv?
Un feed de Instagram bine pus la punct poate reprezenta cheia către obținerea unui număr mare de urmăritori. De aceea, este important ca pe lângă nivelul de calitate a fotografiilor și a conținutului relevant pentru brand și consumatori, să oferi o atenție sporită felului în care arată grila de imagini.
În cele de urmează îți prezentăm câteva trucuri prin care poți transforma orice feed lipsit de sens, în unul de nota 10. Altfel spus, dacă îți dorești un feed de Instagram atractiv, care să sporească succesul contului, ține cont de sfaturile de mai jos.
Pași pentru crearea unui feed de Instagram prezentabil
- Concepe o grilă aerisită
Fiecare fotografie în parte trebuie să iasă în evidență și să fie vizualizată ușor de către toți urmăritorii. Astfel, trebuie să gândești și să realizezi un feed de Instagram cu design aerisit, care să pună în valoare pozele.
De exemplu, după fiecare fotografie postată, poți publica o imagine grafică care să reprezinte obiectivele brand-ului. Continuă în acest fel pentru fiecare poză în parte și bucură-te de un cont cu aspect unic și consecvent.
- Alege o singură temă pentru fotografii
Dacă îți dorești un feed de Instagram care să transmită emoție, pune accent pe imaginile cu tonuri galbene.
În schimb, dacă vrei un cont profesional pentru prezentare de produse, ai nevoie de un filtru alb, iluminator. Însă, dacă comercializezi articole cu design retro, atunci tema vintage poate fi cea ideală pentru feed-ul tău de Instagram.
În cazul în care ai un cont de travel, este indicat să te îndrepți către un filtru tropical, care să inducă urmăritorilor o stare de relaxare și de beatitudine.
Prin urmare, ai grijă ca temele pentru poze să fie bine alese, astfel încât să transmiți ceea ce îți dorești. În plus, este recomandat să folosești o singură temă pentru tot feed-ul, nu mai multe alternativ, fiindcă poți crea dezechilibru la nivel estetic și nu numai.
- Postează doar fotografii de calitate superioară
Ca să obții poze cu rezoluție mare, cel mai bine este să te orientezi către un aparat foto tip DSLR. În cazul în care bugetul este unul redus, folosește telefonul mobil, pentru realizarea unor imagini cât mai bune.
Tot ceea ce trebuie să faci este să oferi atenție sporită luminii, cadrelor și tuturor detaliilor ce pot oferi un plus de originalitate și calitate fotografiilor.
- Publică regulat
Ai grijă să postezi în mod consecvent, pentru ca urmăritorii să rămână interesați de feed-ul tău. În acest fel, stârnești curiozitatea utilizatorilor, astfel încât aceștia să aștepte cu entuziasm o altă postare pe contul tău.
De aceea, cel mai bine este să încerci să stabilești o frecvență adecvată a postărilor, pe care să o respecți, astfel încât să creezi o relație frumoasă și strânsă cu toți cei care te urmăresc.
Este recomandat să concepi calendare editoriale pe perioade mai lungi de timp, ca să reușești să oferi conținut de calitate și să postezi în avans.
Așadar, ține cont de sfaturile de mai sus, astfel încât să ai un feed de Instagram de neegalat. Nu uita, însă, că este esențial să iei în vedere și postările pentru feed, Reels-urile și highlights-urile, deoarece toate acestea sunt elemente ce ajută brand-ul în Social Media.
În cazul în care ți se pare complicat să faci acest lucru, cere ajutorul agenției Danco Vision, unde o echipă de specialiști Social Media pot urma aceste tehnici, în locul tău. În plus, aici găsești și experți în web development Bucuresti și profesioniști în campanii Google. Cu alte cuvinte, Danco Vision te poate ajuta să obții o comunicare eficientă în mediul online, dincolo de feed-ul Instagram.
Articole similare
Alege LED – Cel mai nou proiect Danco Vision
Vă prezentăm cel mai fresh proiect Danco Vision: website-ul Alege LED! Acest magazin online este bazat pe o inițiativă de admirat și adoptat în casa
Cele mai frecvente 5 întrebări primite de la clienți
Activitatea dintr-o agenție digitală presupune, pe lângă furnizarea unor servicii excelente, și atenție față de client și nevoile lui. În acest episod vom încerca să
Ce este un influencer în social media și de ce ai nevoie de el
Un influencer este o persoană care deține o puternică credibilitate în social media. Prin conținutul pe care îl afișează, acesta își arată cunoștințele dintr-un domeniu