TikTok performance marketing: Cum influențează creșterea afacerii?

TikTok este cea mai nouă tendință în Social Media. Cu peste 2,6 miliarde de descărcări și 1 miliard de utilizatori activi lunar, TikTok este o platformă mult mai populară decât decât Facebook, Instagram, Twitter și multe altele. 

Platforma cuprinde în medie videoclipuri de 60 de secunde, care permit editarea directă în aplicație. Cei mai mulți utilizatori au vârste cuprinse între 16 și 24 de ani, însă această platformă nu este adresată doar generației Z. De la lansare, TikTok a evoluat de la o platformă de creare video destinată utilizatorilor de rând, într-un paradis de publicitate și marketing pentru marile companii. 

Astfel, treptat, TikTok a devenit un instrument de marketing digital luat în considerare de către brand-urile moderne, cu scopul creșterii afacerii din mai multe puncte de vedere. Astfel, în prezent, în momentul în care ceri ajutorul unei agenții de publicitate, precum Danco Vision, beneficiezi de TikTok performance marketing, pe lângă multe alte servicii de marketing online. 

TikTok performance marketing – Cum funcționează? 

TikTok poate ajuta brand-urile să-și crească audiența.  

Aceasta nu este o strategie de publicitate tradițională, deoarece specialiștii în marketing pot viza publicul țintă într-o manieră distractivă, creativă și jucăușă, care poate fi atractivă pentru public și se poate dovedi profitabilă pentru afacere. Cu alte cuvinte, companiile pot folosi diferite trend-uri pe TikTok, pentru a crește vizibilitatea și pentru a transforma audiența în potențiali clienți.   

Astfel, TikTok performance marketing ajută la creșterea gradului de conștientizare a brand-ului și creează o prezență puternică în mediul online. 

Prin urmare, o strategie de TikTok marketing, planificată cu multă atenție, este tot ce ai nevoie pentru a face compania virală pe TikTok și pentru a câștiga mai mulți urmăritori. 

TikTok performance marketing – Cum creezi o strategie eficientă? 

Înainte de a începe să faci publicitate pe TikTok, este esențial să înțelegi cât mai bine platforma, astfel încât să conștientizezi modul în care poți face TikTok performance marketing.  

Vizualizează atât conținutul slab, cât și conținutul de calitate, astfel încât să conștientizezi ceea ce dorești să postezi pe profilul companiei tale. De asemenea, încearcă să postezi câteva clipuri și să le editezi direct în aplicație, pentru a performa în acest sens. În plus, pentru a deveni viral pe aceasta platformă, este bine să fii în pas cu te4ndurile, deci pune-te la curent cu acestea.   

După ce înveți cum să utilizezi TikTok, poți concepe un plan de publicitate bine stabilit pe acest canal digital. 

Iată pașii prin care poți obține o strategie de Tik Tok performance marketing de succes: 

  1. Găsește conținutul pe care dorești să-l publici

Primul pas pe care trebuie să-l faci, atunci când realizezi o strategie de marketing, este să te întrebi ce produse vrei să promovezi și cum să le prezinți publicului. Apoi, gândește-te dacă dorești să folosești reclame și să colaborezi cu influenceri. 

  1. Postează regulat

Algoritmii rețelelor sociale recompensează consistența, așa că încearcă să postezi în mod regulat. Astfel, într-o săptămână poți posta până la 5 videoclipuri bine gândite și realizate. 

În cazul în care consideri că nu dispui de timpul necesar acestei activități, ia legătura cu o agenție de marketing care să publice pe TikTok în locul tău. În acest fel, te asiguri că profilul este unul activ și atractiv. 

  1. Urmărește progresul contului

În unele situații, videoclipurile distractive și amuzante pot aduna mai multe vizualizări, iar în alte momente, cele informative pot primi mai multe interacțiuni din partea publicului. 

Ce este cert este faptul că este necesar să urmărești de aproape toate video-urile contului, pentru a identifica tipul de conținut iubit de către audiență. După ce depistezi ce videoclipuri sunt pe placul potențialilor clienți, continuă să le recreezi, pentru a spori implicarea și vizionările urmăritorilor.  

Așadar, TikTok performance marketing reprezintă un real ajutor în mediul online pentru companiile care își doresc mai multă vizibilitate. Vizitează site-ul Danco Vision, pentru a afla mai multe despre modul în care poți deveni popular în Social Media. 

NOUTĂȚI

Articole similare