De ce este important să ai o identitate vizuală pentru magazinul tău online?

Brandul tău are o poveste? Și vrei să fie întipărită în mintea fiecărui consumator care ia contact cu produsele sau serviciile tale? Atunci afacerea ta are nevoie de identitate vizuală, cel mai important purtător de cuvânt al companiei, care îți va consolida brand-ul și îi va oferi recunoaștere pe piață, indiferent de domeniu. O identitate vizuală eficient construită, este cea care îți va poziţiona pe piață brandul, dar și în memoria clienților tăi, aducând un plus de credibilitate și seriozitate.

Și pentru că mulți dintre clienții noștri înțeleg prin identitate vizuală doar logo-ul companiei, vom încerca să explicăm ce este identitatea vizuală și care este rolul acesteia în cazul oricărui tip de afacere: magazin online, servicii bancare, imobiliare, construcții etc. Într-o piață aglomerată și competitivă, puterea branding-ului tău vizual poate rămâne impregnată în mintea consumatorului tău, numai dacă știi cum să-ți „ambalezi” imaginea. Iar conceptul de identitate vizuală implică o serie de metode și instrumente ce au ca țintă aceeași direcție, de a crea o imagine unitară, atât în online, cât și în offline.

Identitate vizuală și servicii de web design – „armele” cu care cucerești online-ul!

Primul pas în crearea identității vizuale este definirea modului în care vrei să comunici, ce anume vrei să comunici și, cel mai important, cui te adresezi. Cu cât înțelegi mai mult valorile brandului tău, cu atât va fi mai ușor să creezi o identitate vizuală puternică care să susțină misiunea afacerii tale.

Când vorbim de identitate vizuală, trebuie să includem toate elementele reprezentative pentru afacerea ta: logo, simbol, slogan, reviste, broșuri, pliante, cărți de vizită, comunicare vizuală sau auditivă și, nu în ultimul rand, crearea unui site web.

De la amprenta ștampilei, semnătura electronică și până la elementele de grafică, toate sunt importante în definirea identității vizuale. Iar toate aceste elemente îi vor ajuta pe clienții să îţi recunoască mai uşor compania.

Ce spune logo-ul companiei tale?

Ce este identitatea vizuală a firmei tale fără un logo? Logo-ul este elementul cheie, punctul de pornire cu care clientul intră prima dată în contact, de aceea este important să transmită cât de mult se poate, trebuie să fie simplu, original, să fie reprezentativ, ușor de reținut, să fie remarcat cu ușurință și flexibil. Acesta poate să fie reprezentat printr-un desen, simbol sau sigla pentru care trebuie alese un font și o paletă de culori. În plus, logo-ul poate ajuta consumatorul să-și dea seama care este domeniul de activitate al unei companii.

Mai jos, avem câteva exemple de logo-uri ale celor mai cunoscute branduri din lume și schimbările prin care au trecut până au găsit cea mai bună varianta a lor. Și e posibil ca schimbările să nu se oprească aici.

(Sursa foto: aksent.co.ke)

(Sursa foto: allcarbrandslist.com)

Pe lângă logo, și sloganul are un rol important, acela de a aduce un plus de valoare brand-ului, precum și de a accentua relația consumatorului cu afacerea ta.

Fiecare brand își dorește să fie unic și să fie perceput diferit față de competiție. Iar pentru asta, imaginea unui brand este vitală pentru dezvoltarea sa.

Și pentru că cei mai mulți consumatori rețin mai ușor și mai repede elemente vizuale decât auditive, identitatea vizuală devine mijlocul de comunicare esențial pentru afacerea ta. Iar dacă este aplicată corect, misiunea ei este de a poziționa pe piață brandul tău și de a-l diferenția de competitori, reușind să rămână în mintea consumatorului și să devină opțiunea lor când vine vorba de produse sau servicii dintr-o anumită categorie.

identitate-vizuala

Servicii web design – pentru o legatură strânsă cu consumatorii tăi

După stabilirea acestor elemente grafice, pasul următor în creionarea identității vizuale, este crearea unui site web. Site-ul și elemente de web design sunt cele care îți pot transforma un simplu utilizator într-un viitor client de la un singur click. Un site original, bine organizat și structurat, cu un layout, butoane și sliders funcționale și conținut optimizat, va menține interesul vizitatorului cât mai mult.

Ce condiții trebuie să întrunească un site 100% funcțional?

– trebuie să fie organizat, ușor de navigat și să poți identifica ușor produsele și serviciile afacerii;

– trebuie să fie responsive, pentru că majoritatea utilizatorilor folosesc în prezent smartphone-ul pentru a accesa site-urile;

– trebuie să aibă o viteză de încărcare sub 5 secunde pentru că nimănui nu-i place să aștepte;

– trebuie să „Keep it clean and functional” cu texte scurte și mesaje de tip call to action.

Afacerea ta e pregătită să „iasă în lume”? Ești interesat de dezvoltarea brand-ului tău, de îmbunătățirea comunicării sau obținerea mai multor clienți? Activitatea noastră include crearea identității vizuale printr-un set de elemente care urmează să fie aplicate, folosindu-ne de toate cunoștințele din domeniu. Toate aceste elemente vizuale contribuie la diferențierea și recunoașterea ușoară a brandului tău. Creează o imagine impecabilă în mintea potențialilor clienți și le va fi mai ușor să vină la tine.

Contactează-ne pentru a da font brand-ului la care visezi!

NOUTĂȚI

Articole similare