
Publicitatea PPC reprezintă o tehnică de marketing online tot mai folosită de către clieți din diferite domenii de business, prin intermediul platformelor Google Ads și Facebook Ads. În comparație cu alte abordări de marketing în care rezultatele apar după o bună perioadă de timp,campaniile PPC sunt alegerea ideală pentru cei ce își doresc rezultate imediate, într-un interval scurt de timp.
Fiecare campanie pay per click este unica. De exemplu, campaniile PPC prin Google Ads se bazează în primul rând pe cuvinte cheie. Astfel, în motoarele de căutare, reclamele plătite se vor afișa numai atunci când un client caută un cuvânt cheie legat de produsul sau serviciul promovat.
Exista numeroase motive pentru care este recomandat să iei în considerare campaniile PPC. Citește articolul și afla cele mai importante avantaje pe care le oferă acestea.
Campanii PPC – Cum te pot ajuta în afacerea ta?
- Sunt ușor de măsurat și de urmărit
La fel ca orice altă tehnică de marketing, campaniile PPC trebuie monitorizate și măsurate periodic. Însă, spre deosebire de multe alte metode de marketing, acestea pot fi analizate cu ușurință.
Prin utilizarea combinației dintre Google Ads și Google Analytics poți urmări și măsura diferiți indicatori cheie de performanță (KPI) specifici campaniei.
Câteva KPI-uri cărora trebuie să le acorzi atenție, atunci când rulezi campanii PPC sunt:
- Cost pe click
- Rata de click
- Impresii
- Rata de conversie
- Click-uri
- Scorul de calitate
- Costul pe achiziție
Este foarte important să urmărești și să monitorizezi toți acești factori, fiindcă în caz contrar, campaniile PPC derulate nu vor aduce rezultatele dorite.
- Oferă control total asupra bugetului
Unele tipuri de reclame impun anumite costuri, însă nu se întâmplă același lucru când vine vorba despre campanii Pay Per Click.
PPC îți permite să promovezi în limita bugetului setat de tine. Astfel, indiferent dacă deții o multinațională sau o afacere mică, aflată la început de drum, poți apela la ajutorul acestei tehnici de marketing.
Campaniile PPC permit ajustarea constantă a bugetului in functie de rezultate, motiv pentru care se pliază perfect pe orice tip de afacere în parte!
- Oferă rezultate imediate
Spre deosebire de strategiile de SEO, publicitatea PPC generează rezultate imediate. Cu alte cuvinte, cu o singură campanie poți ajunge într-un timp foarte scurt la publicul țintă interesat de serviciile ori produsele afacerii tale.
Astfel, dacă îți dorești să obții conversii imediate, ia în vedere campaniile PPC, deoarece sunt rapide și eficiente.
- Contribuie la creșterea traficului pe site
Publicitatea PPC nu oferă doar rezultate rapide, ci poate oferi și alte beneficii, cum ar fi creșterea traficului pe site. Anunțurile plătite nu contribuie direct la clasarea în SERP, însă cresc numărul total de click-uri către website.
De-a lungul timpului, această creștere a activității utilizatorilor pe site poate contribui la o poziție organică mai ridicată, iar acest lucru este cu adevărat în avantajul nostru!
În cele din urma, nu uita că PPC-ul funcționează excelent împreună cu celelalte tehnici de promovare online. Astfel, poți derula în paralele atât campanii PPC, cât și strategii de social media și tehnici de promovare SEO.
Dacă consideri că o strategie PPC este ceea ce are nevoie afacerea ta, contactează-ne și găsim împreună tipul de campanie potrivit nevoilor tale. Alege să lucrezi cu o echipă de specialiști și vei beneficia, pe lângă un audit marketing online, de multe alte servicii de promovare online, strategii noi, cât și de instrumente de promovare în trend.
Articole similare

Cum alegem o agenție de web design?
Serviciile de web design sunt printre cele mai importante servicii pe care trebuie să le externalizați, în cazul în care dețineți o companie care nu

SearchGPT și Google: Se schimbă polii de putere pentru motoarele de căutare?
Evoluția tehnologică a adus schimbări majore în modul în care utilizatorii accesează informațiile online. Un exemplu recent este apariția SearchGPT, un motor de căutare bazat

Realitatea Virtuală și Augmentată
Actualizările la nivelul platformelor digitale se află într-o rapidă optimizare, dar și schimbare! Numai în acest an, Mark Zuckerberg a anunțat o schimbare drastică în