E-mail Marketing : Ce trebuie să conțină o campanie bună

 

Știai că doar Gmail are peste 1 miliard de useri activi în fiecare lună? Pentru că este atât de universal, marketing-ul prin e-mail îți permite să ajungi la o audiență foarte mare. Desigur, există multe lucruri pe care trebuie să le iei în considerare pentru a crea o campanie eficientă de e-mail marketing. Nu doar că trebuie să convingi oamenii să îți deschidă mailul, dar trebuie să-i faci să-l și citească, sa dea click pe buton și să îi convertești în clienți. Dacă te pregătești să lansezi o campanie de e-mail iată care sunt principalele puncte pe care trebuie să le ai în vedere:

Un scop clar

Înainte să faci orice altceva în campania ta, trebuie să îți clarifici scopul specific din spatele fiecărui e-mail. Unul poate să promoveze un produs nou lansat. Altul să anunțe utilizatorii despre un update al serviciilor tale. În oricare caz, fără un scop precis nu vei putea să-ți alegi direcția, target-ul, conținutul, CTA-ul și așa mai departe. Asigură-te că înainte de toate, ai în minte scopul precis al mesajului pe care vrei să-l transmiți.

Segmentare

Marketing segmentation

Motivul segmentării este acela de a livra un conținut mai relevant destinatarilor. Există o mulțime de moduri în care poți segmenta o listă de e-mail pentru a crea campanii creative pentru fiecare grup. Segmentare geografică, în funcție de vârstă, sex, nivel de educație sau activitatea pe site sunt doar câteva opțiuni posibile.

Personalizare

Un avantaj important al e-mailul este acela că îți oferă posibilitatea unei abordări personalizate pentru fiecare client. Cu toții am primit macar un e-mail de ziua noastră de la un brand îndrăgit. Mesajele personalizate îți vor îmbunătăți performanțele campaniilor tale, permițând o apropiere mai mare de fiecare client în parte. Nu-ți face griji. Toate mesajele de acest tip sunt automatizate, iar o agenție de digital marketing te poate ajuta și pe tine să creezi astfel de campanii.

Subiect atractiv

subiect de email

Pentru branduri, e o adevărată provocare să determine subscriberii să deschidă e-mailurile trimise. Subiectul nepotrivit e problema principal a e-mailurilor nedeschise. Probabil, nu e suficient de atractiv pentru a-i face pe oameni să citească mai departe. Un subiect relevant, creativ sau care stârnește curiozitate o să-ți aducă cu siguranță mai multe clickuri.

NOUTĂȚI

Articole similare