Ghid creare campanie PPC pentru începători

Deținătorii de afaceri au numeroase opțiuni atunci când vine vorba despre marketing-ul business-ului lor. Multe dintre acestea implică atât optimizarea conținutului din punct de vedere SEO, cât și campanii Google Ads. Pentru cea din urmă opțiune, poate ar trebui să știi de la bun început faptul că 64.6% dintre consumatori accesează reclame Google. Fie că o fac atunci când sunt în toiul cumpărăturilor online, fie când navighează pe internet pentru a vedea ce mai este nou, accesarea reclamelor se face într-un procent destul de mare.

Promovarea PPC sau pay-per-click este un sistem care îți permite să faci publicitate pe Google. Mesajul care vrei să fie afișat va ajunge la un public vast și implicit la un număr semnificativ de persoane care caută servicii, produse sau informații pe care brandul tău le poate furniza.

Google PPC este utilizat de milioane de site-uri web și companii din întreaga lume – fiind un bun instrument de a crește rentabil și vizibil brand awareness-ul, vânzările, conversiile și de a aduce trafic. Echipa Danco Vision – Agenție PPC – cunoaște importanța campaniilor Google Ads și tocmai de aceea îți oferă informații esențiale despre ce trebuie să faci dacă îți dorești promovare PPC.

            Pașii pentru crearea unei campanii PPC

O primă întrebare pe care ți-o pui poate fi „De ce să plătesc pentru a apărea pe Google, dacă pot face website-ul meu să apară într-un mod gratuit?”. Chiar dacă poate suna ușor, traficul gratuit nu este chiar atât de ușor de adus.

Algoritmii Google sunt concepuți pentru a recompensa site-urile cu un design calitativ și conținut pe măsură. Clasamentele organice pot dura destul de mult timp, deci ai nevoie de răbdare și de cuvinte cheie bine alese. În cazul unui campanii Google Ads, rezultatele pot apărea la scurt timp după ce a fost lansată. Campaniile PPC sunt realizate într-un mod strategic pentru a aduce trafic, potențiali clienți și, în același timp, persoanele mult mai aproape de brand, instantaneu după ce au fost difuzate anunțurile.

Dacă ai decis că vrei să creezi o campanie PPC, iată ce trebuie să faci:

  • Primul pas este de cercetare, mai exact, trebuie să știi cui și cum să te adresezi.
  • Alegerea cuvintelor cheie potrivite – expresii pe care le vizezi ca fiind căutate în contextul anunțului tău.
  • Ține cont de datele referitoare la actualii clienți atunci când alegi cuvintele cheie pentru viitoarea campanie PPC. Pune-le pe toate pe o listă și utilizează tot ceea ce crezi că ai căuta potențialii clienți pentru a ajunge la anunțul tău.
  • Folosește planificatorul de cuvinte cheie oferit de Google și ține cont de volumul căutărilor, tendințe, costuri pe click și datele competitive.
  • Asigură-te că tragetezi astfel încât locația să fie adecvată (în funcție de regiune, țară, oraș, stat etc).
  • Fă o structură pentru cuvintele cheie – cuvintele cheie ale brandului – ale competitorilor – generale – related.
  • Grupează-le pornind de la un termen general, precum „covor” și fă o diagramă cu toți termenii asociați.
  • Ține cont de bugetul în care vrei să te încadrezi!


Iată cum arată, de exemplu, rezultatele pentru o căutare a cuvântului „covor”:campanie ppc cuvant

Pe baza datelor pe care le ai, poți să pornești campania ta cu ajutorul tool-urilor recomandate. Specialiștii Danco Vision – Agenție Google Ads, care se ocupă de promovare, te pot ajuta cu sfaturi pentru crearea celei mai bune campanii PPC pentru brandul tău. Promovarea PPC realizată de o agenție Google Ads va fi cheia pentru o poziționare mai bună a afacerii tale

NOUTĂȚI

Articole similare

Beneficiile eCommerce-ului

Digitalizarea și comerțul sunt 2 piese importante ale business-ului contemporan care merg mână-n mână. Comerțul este cărămida de bază a oricărui business, în timp ce

Citește

Paște fericit!

Dragi prieteni, colaboratori și clienți, Echipa #DigitalU are o rugăminte neobișnuită pentru o agenție de digital marketing. Ne dorim ca de aceste Sărbători Pascale să

Citește