Reels VS Tik Tok Care este platforma mai eficientă?

Content-ul video este, în general, o metodă destul de sigură de a atrage atenția utilizatorilor. Cu un format vertical și o durată scurtă a clipurilor, există multiple opțiuni pentru a obține rezultate satisfăcătoare. Ce anume presupun aceste rezultate?

  • O durată de vizualizare crescută;
  • număr mare de like-uri;
  • Comentarii;
  • Followers;
  • alte conversii dorite.

Dacă ai creat un cont de Tik Tok pentru brandul tău, vei observa rezultate notabile în urma acestei decizii odată ce va crește numărul clienților tăi. Reține însă că este un proces de durată. Tot mai puține persoane sunt dispuse să urmărească un clip până la capăt, majoritatea optând pentru a afla doar esențialul conținutului. Este motivul pentru care a apărut nevoia pentru o aplicație al cărei conținut video are o durată între 15 secunde și 10 minute, pentru creatorii de conținut cutezători.

Ca un răspuns prompt din partea concurenței, Instagram a lansat secțiunea de Reels în august 2020, în cadrul platformei. Acest omolog al Tik Tok-ului se bucură de popularitate crescută, fiind o cale eficientă către viralitate online. Deși ambele pot fi vizualizate de pe desktop, clipurile sunt menite să fie vizualizate pe un smartphone. Totuși, pot fi observate și anumite neajunsuri pe partea ambelor aplicații.

Reels VS Tik Tok – subiectul se rezumă la această dispută, mai ales în domeniul marketingului digital. Citește în continuare pentru a afla care dintre cele două opțiuni este recomandată pentru strategia de marketing a brandului tău! La finalul articolului, vei avea o imagine de ansamblu asupra diferențelor esențiale dintre Reels și Tik Tok.

Reels VS Tik Tok – Care sunt diferențele?

Așa cum am menționat anterior, atât Reels, cât și Tik Tok sunt platforme dedicate conținutului video de scurtă durată. Deși la prima vedere par similare, oferind același set de funcții de utilizare și opțiuni de editare, cele două au totuși câteva diferențe notabile. Acești factori ar putea influența modul în care folosești aplicația și trendurile pe care le-ai putea folosi pentru promovarea brandului tău.

Durata clipurilor

Reels VS Tik Tok – ambele au început prin a permite încărcarea de videoclipuri cu o durată de 15 secunde. În prezent, Instagram Reels acceptă videoclipuri de până la 60 de secunde. Pe parcursul evoluiției sale, Tik Tok a extins treptat ldurata limită a videoclipurilor. Se pare că totuși, conținutul de câteva secunde nu este pentru toată lumea.

În primă fază, durata a fost extinsă la un minut, iar în iulie 2021 a fost lansat un update, introducând clipurile de până la 3 minute. Începând cu februarie 2022, un videoclip încărcat pe Tik Tok poate avea o durată de până la 10 minute. Ultimul update nu este însă valabil în toate regiunile. De exemplu, unele persoane din România au descoperit că nu pot seta încă această durată.

Voice effects și filtre

Datorită originilor sale ca platformă de entertainment, cunoscută pentru content cu dansuri și lip-syncing, Tik Tok le oferă creatorilor de conținut o serie de efecte și filtre, pentru a-și diversifica videoclipurile. Platforma a implementat, de asemenea, un set standard de opțiuni de editare.

În esență, ai posibilitatea de a edita durata unui clip, de a alipi multiple clipuri, de a modifica viteza fiecărui video și de a adăuga melodia sau sound-ul dorit. Reels oferă, de asemenea, o selecție de filtre video, dar Instagram a adăugat voice effects abia în 2021.

Instagram Reels vs Tik Tok: despre Text-to-Speech și captions

Creatorii acestor aplicații au lansat anumite funcții pentru a răspunde nevoilor persoanelor cu dizabilități. Instagram Reels a lansat text-to-speech împreună cu voice effects în 2021.

Cu toate acestea, Tik Tok a implementat de mult timp text-to-speech, pentru a facilita înțelegerea conținutului de către persoanele cu dislexie sau pentru cei cu deficiențe de auz, care pot citi aceste ,,subtitrări”.

Diferențe de conținut

În timp ce Instagram Reels urmează strategia de marketing video a Tik Tok, conținutul acestor două platforme diferă. Natura conținutului de pe Tik Tok s-a diversificat gradual. De aceea, la ora actuală, poți găsi conținut pe aproape orice temă posibilă. De la sketch-uri, la travel vlog-uri scurte, promovare de produse, povești personale sau animale de companie, toate acestea și multe altele sunt la distanță de o căutare. Algoritmul se adaptează în timp real, motiv pentru care vei observa schimbări în funcție de clipurile pe care le apreciezi sau la care îți petreci mai mult timp de vizionare.

Deși reapar, în timp, clipurile noi ale conturilor pe care le urmărești, secțiunea ,,For you”  în cadrul Tik Tok, este dedicată în principal conținutului pe care nu l-ai vizionat încă, dar care s-ar potrivi preferințelor tale. Dacă dorești să urmărești clipurile realizate de conturile urmărite, secțiunea ,,Following” este dedicată acestora.

Având în vedere toate aspectele menționate, în special ascensiunea sa fulminantă în mediul online, considerăm că Tik Tok este platforma ideală pentru strategia de marketing a brandului tău.

Pentru o abordare 360° asupra serviciilor de marketing digital, vizitează site-ul Danco Vision și contactează-ne acum!

NOUTĂȚI

Articole similare