Strategii SEO eficiente pentru un website vechi

Google stabilește constant noi măsuri menite să îmbunătățească experiențele utilizatorilor. De aceea, se fac actualizări periodice ale algoritmului. Astfel, specialiștii în marketing digital se află mereu în pas cu tendințele Google, astfel încât să poată realiza strategii SEO eficiente.  

Algoritmul Google reprezintă un set de reguli și reglementări care determină autoritatea site-urilor. Când aceste reguli se schimbă, este necesar să actualizezi strategia SEO. În caz contrar, poate fi afectat traficul organic și nivelul conversiilor. 

De aceea, dacă ai un site online vechi, pe care dorești să-l aduci în pas cu ultimele tendințe, trebuie să-l optimizezi. Prin urmare, este necesar să pui în prim plan câteva strategii SEO, menite să actualizeze și să ofere vizibilitate site-ului în sfera digitală de astăzi. 

Strategii SEO cu ajutorul cărora să începi procesul de optimizare a unui site web vechi 

  • Îmbunătățește viteza de încărcare a paginilor 

Viteza de încărcare a paginilor este un factor ce este luat în vedere atât de Google, cât și de celelalte motoare de căutare. Utilizatorii părăsesc site-ul în momentul în care acesta se încarcă prea greu, iar acest lucru nu este de dorit.  

Din acest motiv, optimizarea vitezei paginii este primul lucru pe care este indicat să-l faci, atunci când dorești să modernizezi un site vechi. 

  • Actualizează conținutul vechi 

Actualizarea conținutului vechi este una dintre cele mai simple modalități de a crește traficul organic. Potrivit unui studiu realizat de Hubspot, această metodă poate crește traficul organic cu până la 106%. Astfel, aceasta este una dintre cele mai bune strategii SEO de pus în practică cu privire la un website.  

Prin urmare, găsește cuvinte cheie noi relevante pentru brand, introdu-le în texte, înnoiește link-urile încorporate în paragrafe care nu mai sunt de actualitate și axează-te pe propoziții scurte și relevante. 

  • Optimizează site-ul pentru dispozitivele mobile 

În ziua de astăzi, sunt tot mai mulți utilizatori care  accesează paginile web prin intermediul smartphone-urilor. Prin urmare, dacă dorești trafic intens, este ideal ca website-ul să aibă o interfață responsive, adaptată pentru dispozitivele mobile. 

Iată câteva sugestii utile: 

  1. Alege un design versatil și flexibil în funcție de dimensiunea ecranului. 
  2. Oferă o navigare ușoară.
  3. Încearcă să eviți ferestrele tip pop-up, deoarece pot deranja utilizatorii, mai ales atunci când sunt afișate pe dispozitivele mobile. 
  • Folosește cuvinte cheie relevante brand-ului 

Direcționarea prin cuvinte cheie este o tehnică principală pe care trebuie să o incluzi în setul de strategii SEO, fiindcă te poate ajuta să generezi trafic organic puternic. Cu toate acestea, dacă vizezi orice cuvinte cheie cu volum mare de căutare, poți pierde atât traficul, cât și conversiile. 

De aceea, este esențial să te îndrepți doar către cuvintele cheie potrivite brand-ului tău, care prezintă șanse crescute de trafic și conversii. 

În cele din urmă, dacă nu lucrezi în domeniul marketing-ului online este greu să pui în aplicare toate strategiile de mai sus, așa că ai nevoie de o agenție care să te ajute cu servicii de optimizare SEO. La Danco Vision găsești o echipă de profesioniști în domeniu, ce știu că facă față cu brio oricărei provocări. 

NOUTĂȚI

Articole similare