Reguli de content marketing care vor genera mai multe vânzări pentru compania ta
De ce este important conținutul pentru compania ta? De ce experții în marketing recomandă atenția sporită asupra conținutului atât pentru companiile aflate la început de drum, cât și pentru brandurile cunoscute? Content marketing-ul este una dintre ele mai bune metode de a genera leaduri de calitate și de a crește engagement-ul, vânzările și, bineînțeles, performanța afacerii tale. Dacă nu ai obținut până acum rezultatele dorite din conținutul tău, îți prezentăm câteva reguli de content marketing pe care le ai în vedere în următoarea ta strategie:
Ia în considerare nevoile audienței tale
Atunci când creezi conținut, primul lucru de care trebuie să ții cont e target-ul. De multe ori, când îți planifici conținutul concentrându-te doar asupra vânzărilor, comunici clienților ceea ce îți dorești tu, fără a te mai gândi la nevoile lor. Nu încerca să vorbești de toate pentru toată lumea. Indentifică-ți audiența și adaptează-ți stilul de comunicare la segmentul respectiv. Dacă începi cu nevoile consumatorilor, cu interesele și problemele lor, cu așteptările și dorințele pe care le au, atunci vei genera vânzări și clienți pe termini lung.
Nu te rezuma la text
Content marketing nu înseamnă doar texte creative, ci înglobează toate formele de conținut, de la texte pentru social media, la imagini, video-uri sau articole de blog. Așadar, ai grijă ca alături de text, să creezi vizualuri attractive și de calitate, în acord cu domeniul tău de activitate și targetul tău. Imaginile de stock publicate pe bandă rulantă sub două rânduri de text nu îți vor aduce mai multe leaduri. Nu e nimic dacă nu te pricepi. Poți apela oricând la o agenție de marketing online care oferă servicii complete de promovare, incluzând grafica.
Vrei să dezvolți o strategie bună de content marketing? Verifică-ne portofoliul și hai să ne auzim la o cafea!
Articole similare

Strategii marketing online în 2021: Cum să îți crești afacerea
Nu este un secret că succesul unei afaceri depinde de strategia de marketing. Sau mai bine zis, de strategiile de marketing online, pentru că ai
Ce spune culoarea Logo-ului despre compania ta?
Alegerea esteticii Logo-ului ce urmează să îți reprezinte compania este unul dintre cele mai importante aspecte când vine vorba despre eficiența metodelor de branding. Este

YouTube Ads – Cât de importante sunt campaniile video pentru afacerea ta?
Ce modalitate mai bună ai în 2022, de a promova businessul și ideile tale, dacă nu prin creare de conținut video? În prezent, video-urile sunt