Pentru că inbox-urile noastre sunt inundate de zeci de mailuri cu promoții în fiecare zi, cel mai mare challenge în ziua de azi este să convingi oamenii să îți citească mailul. Dacă până acum nu ai reușit asta prea bine pentru compania ta, iată câteva sfaturi care îți vor aduce mai mulți subscriberi:
Stabilește ce tip de newsletter vrei să trimiți
Una dintre cele mai întâlnite greșeli în newslettere este că sunt prea generale și încearcă să prezinte fiecare aspect al companiei. Dacă vrei să prezinți promoțiile din ultima săptămână, nu mai introduce și articolele de blog, evenimentele la care o să fii prezent sau alte noutăți despre business-ul tău. În mod similar, dacă ai un magazine online, este recomandat să te axezi pe o singură categorie de produse sau pe categorii similare. Nu prezenta prea multe informații în același timp. Focusează-te asupra unei singure teme și trimite newsletterul la segmentul potrivit de consumatori.
Transmite informații relevante
Evident, este crucial să îți promovezi produsele, însă subscriberii tăi nu vor să citească doar despre asta de fiecare dată. Atunci când trimiți un newsletter cu noile tale produse sau servicii, încearcă să incluzi și informații cu scop educativ, relevante domeniului tău de activitate. Spre exemplu, dacă ai un magazine de haine, spune-le clienților și ce e în trend în ultima vreme sau ce accesorii se potrivesc mai bine cu acele articole.
Scrie subiecte creative
Principalul element care determină utilizatorii să deschidă un e-mail este subiectul. De aceea, un subiect relevant, creativ sau care stârnește curiozitate o să-ți aducă cu siguranță mai multe clickuri și conversii.
Vrei sa dezvolți o campanie de e-mail marketing? O agenție de digital marketing specializată în acest domeniu îți poate oferi cea mai bună îndrumare, așa că hai să ne auzim la o cafea!
Articole similare
Analiza datelor în marketing digital: cum interpretezi rezultatele campaniilor de marketing?
Campaniile de marketing digital permit companiilor să ajungă la un public larg, dar interpretarea corectă a datelor rezultate este necesară pentru optimizarea acestor campanii. Analiza