Top 5 greșeli în promovarea pe Facebook și cum să le eviți

Facebook nu este doar una dintre cele mai populare rețele sociale, ci și o platformă foarte utilă pentru promovarea afacerii tale. Cu ajutorul paginii de Facebook, poți împărtăși informații valoroase, poți interacționa direct cu comunitatea ta și te poți promova folosind reclame, la care poți alege diverse audiențe.

Deși promovarea pe Facebook este necesară pentru succesul unei afaceri, dacă ești la început, poți face anumite greșeli care să îți afecteze negativ profitul.

Iată care sunt cele mai comune cinci greșeli pe care le poți face în promovarea pe Facebook și cum să le eviți:

Greșeala 1: Nu postezi constant pe Facebook

Dacă postezi de 30 de ori într-o lună și apoi pagina rămâne fără conținut timp de două săptămâni, urmăritorii își vor pierde interesul și Facebook nu va mai afișa postările tale celor care ți-au dat follow.

Ai nevoie de timp pentru a crește o pagină de Facebook, iar cheia pentru promovare pe Facebook este consistența. Poți posta o dată pe zi sau o dată la două zile, important este să o faci constant, să nu lași un gol în care comunitatea ta nu mai primește conținut de la tine.

Desigur, și reversul acestei situații este posibil: să postezi prea des. În acest caz, urmăritorii pot fi deranjați să vadă mai multe postări de la tine într-o zi, dar există și excepții, spre exemplu atunci când ai o promoție în desfășurare.

Greșeala 2: Nu îți creezi un profil detaliat pe Facebook

O persoană își va face o impresie despre pagina ta în primele secunde în care o vizitează, iar acțiunile pe care la va face în continuare sunt determinate de această primă părere. Dacă folosești poze la calitate slabă, nu ai informații complete sau informații despre produsele tale, vizitatorii nu vor interacționa cu pagina ta.

Iată ce trebuie să faci dacă vrei să faci o promovare pe Facebook reușită, și implicit, să îți crești audiența și vânzările:

  • La secțiunea „About” trebuie să scrii o descriere detaliată a afacerii tale prin care să explici cu ce te ocupi; este important să folosești un ton prietenos, nu foarte formal;
  • Folosește fotografii la calitate bună și asigură-te că ai o imagine unitară pe toate canalele de promovare;
  • Încadrează afacerea ta la categoria potrivită dacă vrei să fii mai ușor de găsit prin căutarea pe Facebook;
  • Afișează informații de contact: promovare site pe facebook, adresă, număr de telefon și orele de funcționare;
  • Încurajează clienții să lase un review pe pagina ta de Facebook;
  • Răspunde la mesaje și comentarii, indiferent dacă sunt pozitive sau negative, dar nu folosi mesaje standardizate, încearcă să faci fiecare utilizator să se simtă special.

Greșeala 3: Nu îți cunoști audiența

Poți promova produsele tale oricui pe Facebook, dar reclamele se vor transforma în vânzări doar când promovarea ajunge la persoanele cheie, care sunt interesate să cumpere ceea ce tu vinzi.

Astfel, înainte de a implementa orice tip de promovare pe Facebook, este important să îți definești audiența. Cine ar folosi produsul tău, de ce ar avea nevoie de el, cum l-ar putea utiliza? Fiecare audiență are priorități și probleme diferite.

Promovează pagina de Facebook folosind Facebook Insights și Facebook Ad Manager pentru a afla mai multe despre audiența ta și testează diverse plaje demografice până o descoperi pe cea care ajunge să îți cumpere produsele.

Mai mult, dacă nu vrei să îți apară mesajul „promovare indisponibilă pe Facebook”, trebuie să cunoști regulile Facebook. Citește-le cu atenție deoarece sunt multe standarde care trebuie respectate înainte să promovezi o reclamă – de la cantitatea de text pe o imagine, la cuvinte pe care nu ai voie să le folosești.

Greșeala 4: Nu folosești tipul de conținut potrivit

Conținutul de calitate este important pentru orice canal de promovare. Dacă nu ai conținut informativ, interesant și în formatul potrivit, nu vei primi atenția pe care ți-o dorești și implicit, nici vânzările nu vor crește.

Nu folosi postări prea lungi! Durata atenției populației a scăzut în timp, deci ideal ar fi să postezi conținut care să se încadreze între 150 și 250 de caractere și neapărat să ofere ceva util pentru vizitator: informație sau amuzament.

Nu posta conținut plictisitor! Pentru o promovare pe Facebook de efect, postările trebuie să conțină ceva care să atragă atenția utilizatorilor, precum imagini sau video. Încearcă să alternezi tipurile de conținut astfel încât urmăritorii tăi să nu se plictisească.

Greșeala 5: Nu ai o strategie pentru conținut

Pagina ta de Facebook are nevoie de o strategie de conținut care să fie special creată pentru această platformă. Nu poți prelua conținut direct de pe site, deoarece modul în care scrii pentru Facebook trebuie să fie mai prietenos, personal și gândit pentru nevoile audienței.

Pentru o promovare pe Facebook reușită ai nevoie de o echipă bine pregătită, care să fie alcătuită cel puțin dintr-un copywriter – cu experiență în redactarea de texte scurte și interesante și un art director – care va crea imagini atractive pentru audiența ta. Când vrei să afli promovare facebook preț, contactează o agenție care oferă acest tip de serviciu.

Dacă vrei să ai succes pe platformele de socializare, trebuie să fii conștient de toate greșelile pe care este posibil să le faci și să fii pregătit să le eviți sau să le repari. Pentru cea mai bună promovare facebook, apelează la o agenție cu experiență, care te va ajuta să îți crești vizibilitatea și vânzările.

NOUTĂȚI

Articole similare