Promovarea online a business-ului tău are nevoie de profesioniști
Nu e prima oară când îți spunem că, dacă privești advertising-ul online ca pe o investiție, business-ul tău este pe drumul cel bun. Asta înseamnă că ești conștient că simpla prezență online nu îți garantează succesul. Promovarea online intră la capitolul cheltuieli doar atunci când colaborezi cu amatori sau cu oameni/agenții. Promovarea online a business-ului tău are nevoie de profesioniști.
Promovarea online e cheia succesului
De ce? Pentru că, astăzi, promovarea online este cheia succesului pentru orice business. Dar tacticile și tehnicile de promovare online trebuie să facă oarte dintr-o strategie integrată de marketing digital. Iar o strategie integrată de marketing digital nu e treabă de amatori. Asta, dacă vrei să te diferențiezi de concurență, să te adaptezi permanent la schimbările digitale, să fii în top. Mereu.
Advertising-ul online este un element esențial în mixul de marketing, pentru că îți oferă avantaje pe care celelalte elemente ale mixului nu ți le pot aduce. Printre acestea, costuri reduse, targetare solidă și eficientă, dar și informații extreme de prețioase despre utilizatori și comportamentul acestora. Actualii și posibilii tăi clienți sunt online? Concurența e online? Acordă-le atenția cuvenită.
Marketing digital vs. marketing tradițional
Încă nu ești convins de eficiența advertising-ului online? Atunci, înseamnă că nu ești conștient de faptul că promovarea online este mai puțin costisitoare decât promovarea în alt mediu (print, TV, etc.). În plus, îți oferă posibilitatea de a-ți ajusta bugetul instant. Fie poți aloca o sumă mai mare pentru a atrage mai mulți clienți, fie poți limita bugetul alocat pentru o zi de promovare online.
Astăzi, utilizatorii de internet nu mai sunt obligați să stea în fața calculatorului, ci folosesc din ce în ce mai mult dispozitivele mobile, al căror număr e în continuă creștere. Și, potrivit unui studiu recent, aproximativ 70% dintre utilizatorii de internet consideră că marketing-ul digital este mai eficient decât orice altă formă de marketing.
Frumusețea marketing-ului digital este că, spre deosebire de marketing-ul traditional, merge acolo unde merg clienții. Iar business-ul tău poate fi în permanență acolo unde este publicul țintă doar dacă are în spate o echipă de profesioniști în domeniu și o strategie personalizată de marketing digital. Altfel, nu.
Hai să bem o cafea împreună și să îți propunem o strategie personalizată de marketing digital.
Articole similare

Cum trebuie să arate un website e-commerce de succes?
Fie că sunteți pasionat de cumpărături și vă doriți să oferiți sfaturi celorlalți în privința domeniului care vă pasionează, fie vreți să vă deschideți un

Este brandul tău potrivit pentru promovare pe Instagram?
În ziua de azi, într-o piață concurențială acerbă în multiple industrii, este vital pentru multe branduri să fie prezente și active pe canalele de social
Elementele Cheie În Promovarea Unui Magazin Online
Să începi o afacere online poate fi un lucru destul de dificil, cu multe etape, decizii și strategii pe care trebuie să le evaluezi. Oricare