Tactici de Remarketing Pentru Succes În Online

Campaniile de remarketing sunt o metodă eficientă de a te reconecta cu potențialii consumatori care ți-au vizitat site-ul. De câte ori nu ți s-a întâmplat să intri pe un site, apoi să vezi bannerele peste tot? Ei bine, asta înseamnă remarketing. Când investești în astfel de ad-uri, e important să te asiguri că te adresezi celor interesați de produsele sau serviciile tale și că îi încurajezi să finalizeze acțiunea pe care nu au reușit să o ducă la bun sfârșit la prima vizită. Ca să obții rezultate bune în campania ta de remarketing, îți dezvăluim câteva tactici eficiente pe care să le urmezi:

Trimite Vizitatorii Către Paginile Potrivite

Un lucru esențial pentru o campanie eficientă de remarketing este să stabilești către ce pagini ale site-ului tău vrei să trimiți utilizatorii. Stabilirea landing page-ului depinde de obiectivele tale de marketing și de acțiunile fiecărui segment de target pe site. De exemplu, dacă ai un magazin online, cel mai probabil ai vrea să faci trimitere către pagina de produse care a reprezentat interes pentru vizitatorii tăi.

Segmentează

Nu te adresa tuturor în același fel. Timpul petrecut pe site, numărul de pagini vizualizate și secțiunile vizitate pot determina modul și tonul de adresare. Segmentează campaniile de remarketing astfel încât să fie cât mai personalizate. Pentru fiecare grup, creează diferite Call to Actions pentru obiective adaptate la paginile tale web. Nu uita să monitorizezi conversiile. Altfel, nu vei putea trage concluzii despre performanța campaniilor tale de remarketing.

Creează Mai Multe Tipuri de Ad-uri

Pentru a vedea ce campanii de digital marketing funcționează mai bine pentru business-ul tău, trebuie să testezi. Creează Google Ads de dimensiuni variate, cu copy și elemente de design diferite. Dacă le testezi pe rând, vei ști cum să îți optimizezi ad-urile pentru a atrage mai mult trafic pe viitor.

Axează-te Mai Puțin pe Homepage

Landing Page-urile pe care vizitatorii au petrecut mai mult timp îți spun cât de interesați sunt de business-ul tău. Un user care a adăugat produse în coșul de cumpărături este de departe mai aproape de a cumpăra decât unul care nu a mers mai departe de homepage. De aceea, e mai bine să aloci un buget mai mic pentru ad-urile care conduc vizitatorii pe homepage. În schimb, destinațiile mai specifice au mai multe șanse de a crea conversii.

Vrei să faci o campanie reușită de remarketing pentru afacerea ta? Te așteptăm cu mai multe sfaturi la DigitalU, agenție de digital marketing cu experiență în SEO, SEM, digital media și branding.

NOUTĂȚI

Articole similare