Cum Să Creezi Un Plan De Social Media În 6 Pași Simpli
Crearea unei strategii de social media care să corespundă business-ului tău poate fi o adevărată provocare. Awareness, engagement sau traficul pe site sunt doar câteva dintre obiectivele asupra cărora te poți concentra. Nu în ultimul rând, trebuie să alegi o strategie potrivită, cu obiective social media care se aliniază la obiectivele generale ale afacerii tale. Pentru a vedea ce trebuie să includă un plan de social media îți prezentăm 6 pași simpli care să te îndrepte în direcția potrivită.
#1 Stabilește Obiectivele Social Media
Primul pas către o strategie bună de Social Media este stabilirea obiectivelor pe care speri să le atingi. Care este scopul eforturilor tale de marketing? Vrei să crești notorietatea brandului sau să atragi trafic pe site-ul tău? Oricare ți-ar fi obiectivul, ar fi bine să urmeze structura SMART (specific, measurable, attainable, relevant și time-bound) pentru a putea să-ți evaluezi succesul.
#2 Apelează la Servicii de Consultanță de Business
Înainte de a pune în aplicare planul de Social Media Marketing, trebuie să ai o înțelegere mai profundă a utilizării conturilor de social media și modul în care funcționează. De asemenea, trebuie să știi cine este conectat cu tine în prezent, ce canale de social media folosește targetul tău și unde te plasezi pe piață în raport cu competitorii. Pentru asta, cel mai potrivit este să apelezi la o companie care oferă Consultanță de Business în Digital Marketing. Astfel, vei avea o viziune mai clară despre cum trebuie gestionat fiecare cont de social media.
#3 Creează-ți sau Îmbunătățește-ți Conturile de Social Media
Odată ce ai terminat cu auditul, e timpul să te ocupi de prezența ta în lumea digitală. Concentrează-te asupra rețelei care se potrivește cel mai bine cu obiectivele de Social Media. Ai grijă ca fiecare post, comentariu, like sau răspuns să urmeze planul care duce la atingerea scopului pe care l-ai setat. De asemenea, un impact important îl au campaniile de Facebook Ads și Google Adwords, ca parte dintr-o strategie de marketing digital complexe.
#4 Creează un Calendar Editorial de Social Media
Să ai conținut relevant pe care să-l share-uiești e esențial pentru succesul în Social Media. Planul tău de Social Media Marketing trebuie să includă neapărat și un plan de conținut, alcătuit din strategii pentru crearea conținutului și din calendarul editorial. Un plan bun de conținut trebuie să răspundă la următoarele întrebări:
- Ce tip de conținut vrei să promovezi în Social Media
- Cât de des trebuie să postezi
- Ce audiență ai pentru fiecare tip de conținut
- Cum vei promova conținutul
#5 Testează și evaluează planul de Social Media
Pentru a vedea ce anume funcționează și ce nu în Social Media, trebuie să testezi în mod constant. Un tool esențial pentru a analiza rezultatele performanței campaniilor tale este Google Analytics. Dacă ai o campanie activă, poți face A/B testing pentru a vedea ce elemente atrag mai mulți utilizatori și din ce segment de target .
Pentru a construi un plan de social media potrivit business-ului tău, apelează la o agenție de Digital Marketing. Hai să ne cunoaștem la o cafea și să vorbim mai multe despre Social Media!
Articole similare
Oficial – dispozitivele mobile au surclasat, în premieră mondială, sistemele desktop în navigarea pe Internet
Premieră mondială în mediul online: dispozitivele mobile au surclasat, pentru prima oară, sistemele desktop în navigarea pe Internet. Potrivit unui comunicat de presă remis, la

De ce avem nevoie de servicii SEO pentru un website?
Orice website care își respectă atât clienții, cât și propria reputație este obligat să se asigure că beneficiază de servicii SEO de calitate. Dar de ce?
Business-ul tău poate fi în top cu o campanie gratuită Google AdWords oferită de DigitalU
Ți-am spus deja că advertising-ul online este un element esențial al mixului tău de marketing, la fel cum ți-am spus și că succesul promovării tale