Motoarele de căutare (Google, Bing, Yahoo, etc.) sunt rezultatul multor ani de muncă și gândire. Prin urmare, nu este deloc surprinzător faptul că motoarele de căutare au dezvoltat metode destul de sofisticate de a capta și sorta datele din lumea online.
Pentru utilizatorul obișnuit care caută informații relevante, motoarele de căutare sunt ca un dicționar. Ele știu să vă ducă direct la informațiile, soluțiile și răspunsurile pe care le căutați. Pentru companii, marketeri și deținători de website-uri, motoarele de căutare reprezintă cea mai mare competiție. Așadar, la ce se uită un motor de căutare înainte să te pună pe prima poziție?
Relevanța informației
Inteligența din spatele motoarelor de căutare le dă voie să aleagă informația în funcție de relevanța acesteia, în raport cu fiecare cuvânt și legătură dintre cuvintele căutate de către utilizator. Relevanța unei pagini web este stabilită în funcție de algoritmii din spatele motoarelor de căutare, care includ aspecte cum ar fi locația utilizatorului, istoricul căutărilor și perioada din an.
Calitatea conținutului
Motivul pentru care există Copywriteri în firmele de digital marketing este reprezentat de către dorința de a oferi utilizatorului un conținut care să îi satisfacă nevoile și care să îl determine să se reîntoarcă pe site. Calitatea conținutului se referă la mai multe aspecte: adresabilitatea textului, structura acestuia, relevanța și acuratețea informației, rapiditatea cu care cititorul ajunge la informație, etc. Conținutul unui website are un scop bine-definit, care trebuie pus cât mai bine în valoare.
Experiența utilizatorului
Experiența utilizatorilor se află în top-ul priorităților unui website. Perioada de timp pe care o petrece utilizatorul pe site trebuie să îi ofere informațiile și impulsurile necesare pentru a-l face să își dorească să vadă mai mult. Un website bun va fi ușor de navigat, va conține link-uri interne relevante și îi va induce utilizatorului dorința de a-l explora în continuare.
Când vine vorba de poziționarea unui website cât mai sus în clasament, SEO este cheia succesului. Punctele prezentate mai sus sunt doar 1% din metodele prin care un website se poate propulsa în ochii unui motor de căutare. Așadar, website-ul tău se va simți norocos în mâinile noastre, alături de specialiștii noștri în domeniu. Danco Vision is the way to go!
Articole similare
Ghid esențial: Diferențele dintre SEO On Page și Seo Off Page
Ghid esențial: Diferențele dintre SEO On Page și Seo Off Page Procesul de optimizare SEO reprezintă o parte esențială a strategiei de marketing digital. Acesta
7 indicatori de performanță pentru un business de succes în online
Lumea online-ului este una misterioasă, iar caracteristicile sale de bază se pot modifica de la o secundă la alta. Dacă te-ai decis să-ți extinzi afacerea
User Experience (UX) și optimizare SEO. Cum afectează UX-ul pozițiile din motoarele de căutare?
Experiența utilizatorului (UX sau User Experience) și optimizare SEO sunt deseori privite ca entități separate în lumea digitală. Cu toate acestea, atunci când cercetați mai adânc, veți