SERVICII

Optimizare SEO (Google)

Servicii Optimizare SEO complete

SEO – Esențial pentru succes

Danco Vision a început în 2006, ca o Agentie SEO de succes și, deși algoritmii motoarelor de căutare s-au schimbat, iar SEO s-a schimbat, agenția noastră s-a adaptat în timp real noilor cerințe, reușind astfel să obținem performanțe mai bune de la an la an cu serviciul de optimizare site, pentru toți clienții noștri, indiferent de industria în care își desfășoară activitatea.

Strategiile SEO pe care le concepem, vor face ca website-ul tău să urce în topul rezultatelor oferite de motoarele de căutare, pentru cuvintele cheie cele mai căutate și care-ți descriu cel mai bine business-ul.

Echipa noastră, orientată spre client, va îmbunătăți traficul pe website-ul tău și va crește vânzările din operațiunile pe care le desfășori pe internet.

Serviciile SEO se încadrează ferm în strategia integrată de marketing digital!

Ca agentie SEO, le oferim clienților noștri, pe care îi prețuim, pachete de optimizare SEO de cea mai bună calitate. Lasă restul în seama noastră, pentru că experții noștri sunt instruiți în baza celor mai recente guideline-uri de optimizare site pentru motoare de căutare ca Google, Bing sau Yahoo, iar rezultatele noastre vorbesc de la sine.

SEO – Optimizare continuă și rapoarte avansate

Oferim rapoarte detaliate pentru evaluarea performanței SEO pentru website-ul tău. De asemenea, îți punem la dispoziție informații despre trafic, cele mai căutate cuvinte cheie și comentarii complete despre activitatea ta în motoarele de căutare. 

Serviciile SEO On-Page pe care le oferim vor asigura baza necesară pentru ca site-ul tău să rankeze în primele căutări și astfel să ajungă mai ușor la consumatorii tăi. Implementăm soluții eficiente și transformăm conținutul de marketing într-unul în care cuvintele cheie îl vor face accesibil pentru motoarele de căutare. 

Link building-ul este un element esențial într-o strategie eficientă de optimizare SEO, deoarece calitatea și credibilitatea unui site nu vin doar din ceea ce oferă în mod direct, ci și din modul în care este văzut de alte site-uri cu autoritate. Te ajutăm să obții link-uri relevante, astfel încât utilizatorii să te poată găsi mai ușor în motoarele de căutare, prin obținerea unui ranking mai bun.

ASO

App Store Optimization este componenta de optimizare SEO care se referă la optimizarea aplicației tale mobile si pentru a cuceri poziții mai bune în căutările utilizatorilor din App Store sau Google Play Store. Cu cât aplicația ta va apărea mai sus în căutări, cu atât va crește vizibilitatea organica a acesteia. Iar noi putem implementa cea mai bună strategie ASO pentru a ajunge acolo.

Te aducem în topul căutărilor relevante din punct de vedere geografic, printr-o strategie care să trimită corect semnalele exterioare privind localizarea, a link-urilor inbound, a semnalelor on-page și nu numai. Astfel, printr-un ranking specific și targetat la nivel local, compania ta va ajunge exact la publicul țintă. Alege să fii prezent pe Google My Business.

Alege Agentia SEO Danco Vision pentru prima poziție în Google

Cu un pic de răbdare, cu mult efort și cu un know-how extins, serviciile SEO oferite de Danco Vision vor contribui la creșterea relevanței website-ului tău în fața Google și a celorlalte motoare de căutare pentru anumite cuvinte cheie, relevante pentru domeniul tău de activitate.

Nimic nu este imposibil! Pentru că folosim cele mai performante instrumente SEO, tool-uri premium, recunoscute la nivel global și avem în echipă unii dintre cei mai mari experți SEO, putem identifica cu ușurință problemele care nu sunt vizibile cu ochiul liber și putem realiza o strategie SEO completă în baza unei analize detaliate, fără a omite niciun factor relevant de ranking.

Alege o agentie SEO de succes! Împreună, hai să-l convingem pe Google că afacerea ta merită primele poziții în rezultatele căutărilor! Alege performanța SEO, alege Agenția SEO Danco Vision, alege dovada rezultatelor, nu pitch-urile de vânzări!

Scopul urmărit și factori ce influențează rezultatele

Danco Vision îți oferă, prin serviciul de optimizare SEO, o analiză completă și riguroasă, adaptată la specificul website-ului tău și a modurilor în care poate fi optimizat din acest punct de vedere, pentru a corespunde nevoilor tale.

Scopul este clar: un ranking cât mai bun pe prima pagină de căutare Google, optimizare site folosind cuvintele cheie dorite și atragerea unui trafic organic. Rezultatele obținute în urma optimizării depind însă de mai mulți factori, ce trebuie luați în considerare:

  • Competitivitatea nișei în care activezi
  • Situația curentă a website-ului tău (dacă este optimizat bine sau nu)
  • Dorințele tale

Cât poate dura acest proces și care sunt etapele?

SEO este considerat în continuare una dintre cele mai eficiente practici în digital marketing. De aceea, planificarea și implementarea unei strategii de SEO personalizate sunt pași vitali pentru orice business ce urmărește o evoluție în mediul online. Dar, o optimizare site perfectă este un proces de durată.

În funcție de nivelul de optimizare al site-ului, a dificultății nișei în care site-ul activează și alți factori, procesul de optimizare poate dura de la două săptămâni la o lună. Iată care sunt pașii pe care DancoVision, ca agentie SEO îi efectuează pentru fiecare proiect.

Cum se desfășoară procesul de optimizare site?

  • Mai întâi realizăm analiza completă a website-ului tău (efectuăm un audit on-page)
  • Analizăm competitorii din industria ta și practicile de optimizare SEO ale acestora (audit off-page)
  • Post-analiză, îți oferim un plan de ranking în care îți facem recomandări pentru rezultate facile și rapide, cât și recomandări pentru rezultate folosind cuvinte cheie dificile.

Toate aceste lucruri se realizează în primele săptămâni ale colaborării cu Danco Vision, în calitate de agentie SEO.

Care sunt indicatorii de performanță? În cât timp se văd rezultatele?

În funcție de specificul fiecărui client și dorințele sale, nișa și bugetul alocat, rezultatele considerabile se pot vedea chiar după primele 2 luni de colaborare.

Există sute de indicatori ce pot fi analizați. Google utilizează în prezent peste 200 de factori de ranking în algoritmul său. Este vitală cunoașterea acestor factori pentru a ințelege ce acțiuni trebuie întreprinse pentru a duce un site pe primele poziții în motoarele de căutare. Indicatorii de performanță ale unui website includ:

  • Traficul organic
  • Ranking-ul cuvintelor cheie utilizate
  • Rata de click-uri a website-ului
  • Rata de bounce (rata utilizatorilor ce accesează site-ul și îl părăsesc fără a interacționa mai mult)
  • Alți factori ce țin de SEO on-page și off-page

În colaborarea cu Danco Vision, pentru a putea vedea rezultatele lunare ale eforturilor întreprinse, fiecare client primește un raport lunar de performanță.

În raport se regăsesc indicatorii de performanță prezentați mai sus, alături de alte informații pertinente pentru o transparență completă a procesului de optimizare SEO.

Apariția tot mai multor afaceri de tip eCommerce și creșterea competitivității pe acest sector au condus la necesitatea dezvoltării SEO. În urma acestei evoluții, majoritatea utilizatorilor doresc să interacționeze online cu diverse branduri conform propriilor necesități, în căutarea unor experiențe și servicii personalizate.

Un lucru este cert – pentru a-ți menține brandul la un nivel competitiv, trebuie să-ți optimizezi prezența online, pentru a-ți dezvolta vizibilitatea, relevanța și disponibilitatea, în fața potențialilor clienți. Cum poți obține aceste lucruri? Prin a solicita o strategie SEO pentru website-ul tău!

Avantajul SEO este că este mai accesibil decât ai crede. Înțelegerea conceptelor de bază și investiția în servicii dedicate poate conduce la rezultate remarcabile pentru business-ul tău, pe termen lung.

Bineînțeles, se poate să ai curiozitatea firească pentru a pune întrebarea: de ce este serviciul de optimizare SEO cu adevărat important? Care sunt beneficiile concrete? Îți propunem ca în cele ce urmează, să parcurgem o listă a principalelor beneficii pentru implementarea unei strategii SEO și ce anume ar avea de câștigat brandul tău.

Beneficiezi de mai mulți clienți prin search organic

53.3% din tot traficul web provine din search organic. Mulți specialiști în digital marketing au descoperit că cele mai bune lead-uri provin de la clienți influențați de practicile SEO. De ce? Pentru că acești utilizatori caută soluții și opțiuni pentru interesele lor, iar website-ul tău poate răspunde acestei nevoi prin a figura pe prima pagină a motorului de căutare.

Rankarea pe prima pagină Google este necesară pentru a putea fi vizibil pentru potențiali clienți. Ocuparea unei poziții în topul căutărilor îți poate dubla rata de click-uri. Noi ne vom asigura că identificăm și utilizăm cuvinte cheie cu un volum mare de căutare, pe care să rankeze website-ul tău, pentru a atrage persoanele potrivite. Dacă brandul tău figurează în prima pagină Google, acest lucru îi conferă brandului tău vizibilitate mai bună și încrederea utilizatorilor că ești o sursă de pe care se pot baza.

Experiență calitativă pentru utilizatori

A ajunge pe prima pagină a motorului de căutare și a figura într-o poziție de top depinde complet de autoritatea pe care o construiești. Poate că deja oferi cele mai bune produse și servicii în domeniul tău, dar fără o experiență de calitate a utilizatorilor, odată ce aceștia accesează website-ul tău, va fi tot mai dificil să-I menții interesați și să scazi bounce rate-ul paginilor tale.

De aceea, elementele tehnice SEO precum viteza paginii, backlink-uri și alte elemente care contribuie la creșterea autorității, sunt esențiale pentru succesul business-ului tău online. Adaptarea la regulile impuse de motoarele de căutare ajută semnificativ la menținerea site-ului în formă optimă, iar acest lucru devine o prioritate.

Cu pagini care răspund prompt la interacțiunile utilizatorilor, măsuri de securitate  implementate și vizibilitate crescută, website-ul tău are doar de câștigat.

Îmbunătățirea brand awareness-ului

Un aspect în directă legătură cu dezvoltarea vizibilității și obținerea mai multor clienți este brand awareness. Prin indexarea paginilor tale pe prima pagină Google, chiar dacă acestea nu sunt mereu accesate, simpla lor prezență pe aceste poziții de top garantează că brandul tău va deveni tot mai cunoscut.

Acest lucru este deosebit de important în cazul în care concurezi cu alte întreprinderi pe anumite cuvinte cheie. Este de dorit să fii una dintre primele opțiuni, atunci când utilizatorii introduc întrebări sau caută direct produsul sau serviciul pe care îl oferi. Dacă totuși competiția ta domină acele căutări, acest lucru nu trebuie să te descurajeze. Noi te putem ajuta să ajungi în topul rezultatelor Google!

Dacă abia ai început să explorezi implementarea serviciilor SEO pentru afacerea ta, una dintre cele mai bune practici cu care te putem ajuta este să vizăm variantele mai lungi ale unor cuvinte cheie. De exemplu, în loc să încercăm să te poziționăm cât mai sus pentru căutarea “servicii de contabilitate online”, putem căuta opțiuni precum “servicii de contabilitate online pentru întreprinderi mici” sau “cele mai bune servicii de contabilitate online pentru întreprinderi mici din sud-est”.

Într-adevăr, aceste alternative nu vor genera la fel de mult trafic, dar putem ranka mult mai ușor pe aceste căutări, decât pe alternativele mai scurte, intuitive și mult mai competitive. Cu cât rankăm mai mult pe asemenea variații mai lungi, cu atât domeniul tău va căpăta o poziție mai bună în motorul de căutare.

Este un sistem ușor de urmărit

Un aspect neplăcut al marketingului tradițional este incertitudinea rezultatelor, în urma investițiilor făcute. De exemplu, un billboard poate fi observat de un număr limitat de persoane, în funcție de trafic sau zonă. Reclamele atrag views monitorizate pe baza sistemului de rating, în cadrul televiziunii. O modalitate prin care nu ai certitudinea că spectatorul se află cu adevărat în fața televizorului. Pe de altă parte, prin prisma marketingului digital, SEO este complet cuantificabil, iar rezultatele obținute oferă mult mai multe detalii utile.

Deși nu este o abordare la fel de directă precum ad-urile plătite, specialiștii noștri în optimizare SEO vor găsi soluțiile personalizate și eficiente pentru domeniul tău online.

Ei pot utiliza instrumente precum Google Search Console pentru a-ți oferi o imagine mai bună asupra modului în care utilizatorii îți descoperă brandul, subiectele cu care poți să rankezi cât mai sus și unde anume ar fi loc de îmbunătățiri. În urma unui audit de site, pot determina care sunt practicile, secțiunile și topicurile care trebuie abordate, mai mult sau mai puțin, pentru a spori vizibilitatea.

SEO te ajută să rămâi informat

Ca multe alte aspecte legate de funcționarea unui business online, SEO se schimbă și se adaptează tot timpul. Motoarele de căutare sunt actualizate, diferiți factori noi devin importanți, iar competitorii ar putea lucra simultan la propriile strategii de optimizare. Acest lucru înseamnă că, pentru a implementa măsuri de SEO cu succes, trebuie să rămâi informat cu privire la cele mai bune practici, soluții și modificări.

Deși procesul de optimizare SEO poate implica mai multă muncă, acest lucru este de fapt un beneficiu pentru afacerea ta, deoarece te ține la curent cu anumite mecanisme online. SEO este direct legat de mediul online, ceea ce înseamnă că multe dintre schimbările ce au loc (schimbări ale algoritmului, funcții diferite, platforme noi etc), se reflectă și în domeniul SEO.

Se poate realiza cu un buget accesibil

Probabil că unul dintre cele mai bune lucruri în ceea ce privește SEO este faptul că poate fi relativ ieftin de implementat.

În plus, investiția în SEO este un beneficiu pe termen lung pentru afacerea ta. Practicile se pot schimba frecvent, dar procesele și strategiile de bază asociate cu SEO ar trebui să reziste mulți ani de acum încolo, necesitând doar modificări minore. Atunci când este realizată în mod optim, o optimizare SEO poate fi una dintre cele mai bune soluții de marketing de lungă durată pentru afacerea ta, care oferă un randament continuu al investiției tale.

FAQ

Este nevoie de mult timp pentru a vedea efectele serviciului de optimizare SEO?

Spre deosebire de alte strategii populare de marketing, efectele SEO nu sunt observate deîndată. Ne așteptăm să vedem rezultate chiar și după 2 luni, dar SEO poate dura până la 12 luni pentru a funcționa conform target-ului propus. În timp ce strategia de optimizare SEO pentru fiecare brand diferă, majoritatea întreprinderilor se pot aștepta să vadă rezultate considerabile în 6 până la 12 luni.

Ce este optimizare SEO?

Procesul de optimizare SEO este practica de a adapta conținutul unui website, pentru a fi mai bine poziționat pe prima pagină de rezultate a motoarelor de căutare (SERP), astfel încât să primești mai mult trafic. Scopul este, de obicei, să te poziționezi pe prima pagină de rezultate Google, pentru cuvinte cheie cât mai relevante pentru publicul țintă al brandului tău.

Cum se face optimizare SEO?

  1. Publicarea de conținut relevant, cu autoritate

Conținutul de calitate și cu autoritate este factorul principal ce va contribui la un ranking superior în motoarele de căutare. Conținutul bun nu poate fi înlocuit, în special când ne raportăm la standardele de optimizare SEO. Acesta este creat special pentru publicul țintă, crește traficul pe site, ceea ce îmbunătățește autoritatea și relevanța site-ului tău.

  1. Actualizarea conținutului în mod regulat

Probabil că ai observat că există standarde înalte pentru tipul de conținut pe care îl postează un site. Acesta trebuie să fie informativ și să fie actualizat în mod regulat. Este unul dintre cei mai buni indicatori ai relevanței pentru utilizator.

  1. Research regulat

Orice optimizare SEO necesită un research extensiv în prealabil. Orice Metatitlu sau Metadescriere presupun includerea unui cuvânt cheie, rezultat în urma căutărilor făcute de specialiștii noștri.

Atrage trafic relevant, generează conversii și crește-ți revenue-ul, cu Servicii SEO de calitate!

PORTOFOLIU SEO

Descoperă rezultatele SEO
Danco Vision

Proiectele Danco Vision în domeniul SEO sunt extrem de numeroase. Iată doar câteva exemple care pot demonstra competența noastră, în industrii precum Gambling, Retail, eCommerce, Fashion, Health, Travel, B2B.