Ce spune culoarea Logo-ului despre compania ta?
Alegerea esteticii Logo-ului ce urmează să îți reprezinte compania este unul dintre cele mai importante aspecte atunci când vine vorba despre eficiența metodelor de branding. Este important să înțelegem de la bun început ceea ce vom transmite prin design-ul și culorile alese pentru logo, în interesul de a ne putea structura ulterior strategia de branding.
Logo-ul unei companii este primul lucru observat de către clienți. Așadar, acesta va provoca o emoție în jurul căreia, clientul își va forma o anumită percepție și anumite așteptări. Conexiunea formată între client și culoarea logo-ului poate aduce îmbunătățiri majore metodelor de branding. Înainte de toate, este important să menționăm faptul că fiecare culoare în parte este definită de către o percepție personală. Așadar, cele menționate mai jos sunt o analiză generalizată care nu reprezintă o regulă.
Galben
Culoarea galben este asociată cu Soarele și căldura. Aceasta este un stimul pentru optimism și speranță. De asemenea, aceasta simbolizează claritatea și tinerețea.
Albastru
Culoarea albastru este asociată cu apa și cerul. Așadar, prin albastru, vedem calm și claritate. Mai mult, albastru poate induce sentimente legate de încredere, siguranță și ordine.
Roșu
Culoarea roșu se bazează pe emoții arzătoare ca Soarele și focul. Aceasta este considerată un stimul pentru asumarea riscurilor. Totodată, roșul are capacitatea de a provoca sentimente de putere, energie dar și pericol.
Verde
Verde- Culoarea naturii. Verdele predomină ideea de viață, sănătate, noroc dar și gelozie.
Mov
Culoarea mov duce cu gândul spre mister, spiritualitate și roialitate.
Alege culoarea logo-ului tău în funcție de ce îți dorești să transmiți prin el! De restul lucrurilor ne ocupăm noi.
Articole similare
Top 5 greșeli în promovarea pe Facebook și cum să le eviți
Facebook nu este doar una dintre cele mai populare rețele sociale, ci și o platformă foarte utilă pentru promovarea afacerii tale. Cu ajutorul paginii de
Business-ul tău are nevoie de o strategie integrată de marketing pentru Luna Cadourilor
Ne mai despart doar câteva zile de Luna Cadourilor și, dacă încă nu ai o strategie integrată de marketing pentru business-ul tău, Moșul nu poate
Cât costă o campanie de marketing?
Cât costă o campanie de marketing? Marketing-ul este motorul fiecărui business online. Degeaba există servicii sau produse extraordinare, dacă acestea nu convertesc. Prin urmare, fiecare