
Tik Tok este o platformă Social Media în creștere, cu peste un miliard de utilizatori activi lunar. Cu alte cuvinte, reprezintă un loc excelent în care poți să te promovezi sau să crești vizibilitatea brand-ului tău.
Astfel, dacă încerci să te faci remarcat pe această platformă, trebuie să deții o strategie solidă de hashtag-uri populare pe Tik Tok. Hashtag-urile în tendințe cresc vizibilitatea și te ajută să identifici concurenții cât și potențialii clienți.
De aceea, este foarte important ca în momentul în care postezi diferite video-uri pe Tik Tok, să nu uiți de hashtag-uri, deoarece acestea te pot ajuta în mod substanțial.
Hashtag-uri populare pe Tik Tok – Ce sunt acestea?
La fel ca pe Twitter, Instagram și Facebook, utilizatorii TikTok au opțiunea de a adăuga hashtag-uri la postările lor.
Seria de hashtag-uri populare pe Tik Tok reprezintă o modalitate excelentă prin care poți face viral fiecare video din contul tău.
Acestea sunt:
- #fyp
- #foryoupage
- #tiktokchallenge
- #duet
- #trending
- #comedy
- #funny
- #tiktoktrend
- #ootd
- #tiktokdance
- #justforfun
- #repost
- #viralvideos
- #viralpost
- #video
- #foryou
- #slowmo
- #new
- #funnyvideos
- #likeforfollow
Cu alte cuvinte, folosește hashtag-uri în tendințe și vei vedea cum un număr mare de utilizatori îți vor descoperi profilul într-un timp scurt.
Datorită faptului că pagina principală este personalizată pentru fiecare persoană în parte, algoritmul ține cont de hashtag-urile folosite, pentru a decide către ce utilizatori trimite videoclipul.
Acesta este motivul principal pentru care toate brand-urile de pe Tik Tok trebuie să folosească acest tip de cuvinte cheie. Altfel spus, folosirea unor hashtag-uri populare pe Tik Tok trebuie să facă parte din strategia de marketing digital a fiecărei companii în parte. Doar în felul acesta, numărul de urmăritori și de eventuali consumatori poate crește considerabil de la o lună la alta.
Nu uita, însă, că pentru a te face remarcat pe Tik Tok nu este suficient să folosești cele mai bune hashtag-uri, ci este necesar să oferi conținut de calitate, pentru a fi în linie cu identitatea de brand. Cu alte cuvinte, dacă deții o clinică dentară, adaptează conținutul de pe Tik Tok și hashtag-urile, astfel încât acesta să fie unul relevant pentru publicul țintă. De exemplu, poți face mai multe video-uri în care să vorbești despre igiena dentară la copii.
Cum să folosești hashtag-uripopulare pe Tik Tok
- Pentru a descoperi hashtag-uri populare pe Tik Tok, analizează ce cuvinte folosesc concurenții tăi
De fiecare dată când dai scroll pe pagina principală, verifică cu atenție ce hashtag-uri folosesc competitorii. În acest fel, poți descoperi foarte multe idei de hashtag-uri, pe care să le introduci ulterior în postările tale.
- Combină hashtag-urile populare cu cele mai puțin competitive
Avantajul hashtag-urilor populare este că sunt foarte căutate, dar dezavantajul este că există multă concurență pe acestea. Prin urmare, în momentul în care folosești hashtag-uri cu popularitate scăzută este mai probabil să te faci remarcat într-o nișă mai restrânsă.
De aceea, cel mai bine este să combini hashtag-urile populare cu cele mai puțin căutate, însă relevante pentru publicul țintă și brand.
- Asigură-te că hashtag-urile folosite sunt actuale
Cu siguranță nu poți folosi #christmas în aprilie, de exemplu, și să te aștepți să faci video-ul viral. Tendințele hashtag-urilor cresc și scad și este important să te asiguri că cele pe care le utilizezi sunt actuale.
- Adaugă hashtag-uri în comentarii
Hashtag-urile din comentarii sunt mai puțin eficiente decât cele aflate în descrierea filmulețelor, însă nu este exclus să le folosești. Astfel, pe lângă clasicele hashtag-uri din corpul postării, adaugă câteva comentarii cu cele mai populare cuvinte de pe Tik Tok, astfel încât să crești expunerea video-ului.
Prin urmare, dacă îți dorești să folosești Tik Tok la potențialul maxim și să te bucuri de video-uri populare, ține cont de toate sfaturile și sugestiile de mai sus.
În cazul în care consideri că nu te descurci cu această platformă Social Media, Danco Vision îți poate oferi oricând o mână de ajutor. Urmărește Danco Vision pe Tik Tok și învață mai multe despre această platformă de aici
Articole similare

Trenduri în marketingul digital 2022 pe care trebuie să le cunoști
Marketingul digital se află în continuă evoluție de la prima reclamă difuzată în online. Dacă vrei ca afacerea ta să aibă succes trebuie să fii

3 motive pentru care ai nevoie de o agenție 360
Dacă ai o afacere la început de drum sau reprezinți un brand cunoscut, ce alegi: câte o agentie specializată per serviciu sau o agentie de

De ce avem nevoie de servicii SEO pentru un website?
Orice website care își respectă atât clienții, cât și propria reputație este obligat să se asigure că beneficiază de servicii SEO de calitate. Dar de ce?