Mediul Online se extinde rapid de la an la an. Din această cauză, rezultatele pozitive se obțin prin cunoașterea trendurilor și a statisticilor. Acestea ne ajută să ne alcătuim o structură în funcție de care să facem alegerile potrivite și să ne formăm așteptări realiste. Familiarizându-ne cu aceste aspecte, putem fi mai aproape de clienții noștri și de dorințele lor.
Tendințe consumatori
Calculele arată că 81% din consumatori trec printr-un proces de research online înainte de orice achiziție majoră. Cele mai accesate platforme de search sunt Amazon, Google, Bing și Yahoo.
Căutările pe mobil prin intermediul Google le-au depășit la număr pe cele de pe desktop în 10 țări din lume (printre care S.U.A și Japonia). 65% din utilizatorii smartphone susțin că relevanța informației pe care o caută este un aspect mult mai important decât sursa acestei informații.
Search Organic
Jumătate din cele 100 miliarde de căutări lunare pe Google, conțin patru cuvinte sau mai multe. Un raport Backlinko arată că un conținut mai amplu are tendința de a ocupa un loc mai înalt pe prima pagină Google. Rezultatul mediu al primei pagini pe Google conține 1.890 de cuvinte. Studiul Backlinko a raportat, de asemenea, că utilizarea unei singure imagini în cadrul conținutului va crește clasarea în motorul de căutare.
Influența Facebook asupra achizițiilor online crește de la an la an. Canalele social media sunt, așadar, gestionate în funcție de impactul pe care îl vor avea asupra comportamentului de cumpărare. De asemenea, Facebook generează 61% din toate accesările site-urilor provenite din social media. Postările Facebook ce conțin imagini sunt de două ori mai atractive față de cele fără. Această platformă continuă să prezinte cel mai mare număr de useri activi – 70% se înregistrează în fiecare zi, incluzând cei 43% care o fac de mai multe ori în decursul zilei.
Surse: Backlinko, Pew Research Center, Buzzsumo, Retailing Today, Marketing Land, Internet Retailer, WordStream, Merkle
Articole similare
Concurs Bloggeri DigitalU în parteneriat cu Agenţia Visul Tău şi Limuzine Non Stop
Agentia de marketing digital DigitalU in parteneriat cu Agentia Visul Tau si Limuzine Non Stoporganizeaza un concurs atractiv pentru Bloggeri avand: PREMIUL CEL MARE: O plimbare
Cum se face analiza cuvintelor cheie în strategia de optimizare SEO?
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) a devenit un pilon esențial pentru succesul oricărui website. Central în această strategie stau cuvintele cheie, care funcționează ca
Realitatea Virtuală și Augmentată
Actualizările la nivelul platformelor digitale se află într-o rapidă optimizare, dar și schimbare! Numai în acest an, Mark Zuckerberg a anunțat o schimbare drastică în