Danco Vision raportează o valoare de aproximativ 300.000 Euro în bugete de dezvoltare și promovare pentru clienții noi din 2023

În primele 9 luni din 2023, Danco Vision a înregistrat o creștere semnificativă a proiectelor noi. Bugetele alocate de clienții recent adăugați în portofoliul agenției au atins valoarea de aproximativ 300.000 Euro. Aceste fonduri au fost direcționate către servicii de dezvoltare web&mobile, promovare online și marketing de performanță, înregistrând o creștere față de aceeași perioadă a anului trecut.

Evoluția componentei de proiecte noi vizează nu doar bugetele alocate, dar și notorietatea brandurilor, complexitatea proiectelor și strategiile aplicate.

Inovații și dezvoltări în web development

Aproximativ un sfert din bugetele clienților noi a fost alocat pentru proiectele de design și dezvoltare web sau aplicații mobile integrate. Experiența Danco Vision în acest tip de servicii continuă să atragă clienți noi, care doresc dezvoltări complexe, custom și cu optimizări eficiente.Printre proiectele semnificative ale anului se numără:

Ferrobeton.ro: design custom și dezvoltare website;
FigoDecor.ro și DecoDamira.ro: migrație către platforme noi;
Decotoys.ro: rebranding și optimizare SEO;
NicolaeBacalbasa.ro: branding și website de prezentare;
CityPointMk.ro și FirstEstates.ro: redesign și integrări avansate.


Aplicații mobile de succes

Orientarea către dezvoltarea de aplicații mobile rămâne un punct cheie, cu realizări importante pentru branduri din sectoarele retail, financiar, gambling sau auto. Cel mai recent proiect privește dezvoltarea unei aplicații mobile complexe, adaptate Android și iOS, pentru unul dintre cei mai importanți furnizori și distribuitori integrați de electricitate și gaze naturale.

Marketing de performanță și strategii digitale

Primele 9 luni ale anului au marcat și demararea unor proiecte complexe, pe servicii SEO, Performance Marketing, content și campanii de social media, cu bugete lunare substanțiale. Clienții sunt branduri recunoscute pe piața românească și internațională, precum Fornetti, Fares, Viorica Cosmetics, Elpreco, Principal33, Haute Pepper, Tehnoprest, Mirvis, Irina Bălescu, InstaSun, Maxiscoot și multe altele. Sectorul de real estate reprezintă în acest an un procent consistent în proiectele noi, cu proiecte imobiliare importante, precum: Mobexpert Homes, The Level, Cosmopolis Plaza, City Point, First Estates, Transparent Residence sau Encore Capital Trust. 

Gama serviciilor oferite de Danco Vision s-a segmentat și mai mult, acoperind acum eficient trendurile manifestate în digital marketing, precum optimizarea proceselor de afaceri folosind AI (Inteligența Artificală) sau Influencer Marketingul.  

Brandul Danco Vision este mai puternic și mai vizibil în piața de specialitate, fapt dovedit și de pitch-urile organizate în acest an de branduri de top locale și internaționale și la care agenția a fost invitată să participe cu strategii de promovare digitală.  

Despre Danco Vision 

Cu o experiență solidă de peste 17 ani pe piețe locale și internaționale, Danco Vision s-a consolidat ca un lider pe piața românească de marketing digital. Agilitatea și capacitatea de a oferi, într-un mod integrat, o experiență fără probleme clienților, datorită soluțiilor ușor de folosit și de înaltă performanță, au fost puncte forte. Aceasta ne-a consolidat poziția ca furnizor de servicii complete 360°. 

NOUTĂȚI

Articole similare