
General Data Protection Regulation sau, pe scurt, GDPR, este un regulament, care începând cu luna mai a anului 2018, reglementează utilizarea datelor cu caracter personal pentru protejarea tuturor cetățenilor din Uniunea Europeană. Acest regulament vizează în mare parte orice afacere care are acces sau prelucrează datele cu caracter personal, indiferent dacă acestea sunt electronice sau fizice.
Mediul virtual oferă siguranță în ceea ce privește orice informație referitoare la orice individ, rezident al UE, care își oferă datele personale oriunde pe teritoriul Europei.
Dacă ești interesat de implementare GDPR pentru afacerea ta, pe orice site web în România, echipa Danco Vision, te poate ajuta cu soluții, idei, dar și cu toate demersurile din punct de vedere tehnic care sunt complet necesare pentru companiile care oferă servicii sau produse.
Deții o afacere online? Iată ce informații trebuie să știi despre GDPR
Ce vizează regulamentul GDPR?
Pentru început, trebuie să știi care sunt datele considerate ca având caracter personal. După cum se poate deduce, orice informație care poate fi utilizată pentru a identifica un individ, atât în mod direct, cât și indirect poate fi percepută ca având caracter personal. Mai exact:
- Nume și prenume;
- Data nașterii și adresa de domiciliu;
- Adresa de email – creată cu numele și prenumele unui individ;
- Numărul actului de identitate și CNP-ul;
- Tranzacțiile realizate online;
- Adresa IP, Adresa MAC, device ID – adresa de protocol de internet;
- Identificarea locației – funcție a telefonului mobil.
Ce drepturi au indivizii conform regulamentului european GDPR?
Referitor la datele cu caracter personal, fiecare individ are dreptul la:
- Informare (fiecare persoană are dreptul de a ști cum vor fi utilizate informațiile oferite);
- Ștergerea datelor (dreptul de a putea șterge datele introduse);
- Rectificare (dreptul la modificarea datelor);
- Restricții, procesare, revizie, obiecții;
Orice afacere trebuie să aibă un site care să fie în conformitate cu GDPR. Astfel, echipa Danco Vision, te va asigura că potențialii tăi clienți vor fi informați în ceea ce privește următoarele aspecte:
- Cine are acces la informațiile ce vor fi oferite?
- În ce scop vor folosite sau procesate datele personale?
- Locul unde vor fi stocate aceste date personale și perioada de stocare?
- Ce date cu caracter personal vor fi procesate mai exact?
- Se va realiza un profil al utilizatorului cu ajutorul acestor date?
- Vor rămâne datele pe teritoriul Uniunii Europene?
Orice companie care colectează informații cu caracter personal de la orice persoană fizică trebuie să acorde atenție aspectelor prezentate anterior. În caz contrar, amenzile suportate pot fi mai mari decât crezi. Toate departamentele unei companii sunt vizate de prezența acestui regulament, iar măsurile legale trebuie aplicate în mod general, indiferent dacă se lucrează cu date personale fizice sau electronice.
Echipa Danco Vision este aici să te asigure că afacerea și clienții tăi sunt în siguranță!
Articole similare

YouTube Ads – Cât de importante sunt campaniile video pentru afacerea ta?
Ce modalitate mai bună ai în 2022, de a promova businessul și ideile tale, dacă nu prin creare de conținut video? În prezent, video-urile sunt

Ce este social media marketing?
Există numeroase surse de informare de unde poți afla detalii despre rețelele sociale, despre modul în care modifică acestea, comportamentul consumatorilor și despre modul în

Elemente pentru o identitate vizuală de brand bine definită
Identitatea vizuală are o importanță aparte pentru orice companie. Pe baza ei, potențialii clienți își formează prima impresie despre brandul tău. Primul lucru important pe