Promovare site online în 5 pași. Simplu, rapid și de durată

În fiecare zi concurezi cu alte milioane de site-uri, iar promovarea conținutului devine din ce în ce mai dificila și complexă. Și pentru că se pune problema să atragi cât mai mulți vizitatori pe site-ul tău, construirea acestuia este doar începutul. Însă, toate eforturile depuse pentru a-l crea se vor pierde dacă nu pui în aplicare o optimizare site Google. Însă, noi te putem ajuta să îți atingi scopurile! Cum?

  1. Acceptă o mână de ajutor

Indiferent de ceea ce oferă afacerea ta, publicul tău ținta se află în căutarea de produse și servicii precum ale tale, prin intermediul motorului de căutare Google.  Dacă dorești să le atragi atenția asupra site-ului tău, vei avea nevoie de puțin ajutor. Astăzi, SEO este o parte esențială a oricărei strategii de marketing eficiente. Un site web optimizat câștigă mai mult trafic, iar obiectivul optimizării SEO este de a atrage cât mai mult persoane și de a-i transforma în potențiali clienți.

  1. Cere un audit SEO

Un audit SEO reprezintă procesul prin care este evaluată performanța site-ului tău. În momentul în care acesta nu generează traficul organic pe care ți-l dorești, apar tot felul de întrebări. Oare ce fac greșit? Dacă ai căutat vreodată „analiza site” probabil ai aflat în ce constă aceasta. Auditul SEO te va ajuta să identifici eventualele probleme pe care site-ul tău le are, dar și să găsești cele mai eficiente metode de rezolvare, implementând soluțiile optime cu ajutorul unei analize de site.

  1. Stabilește soluții eficiente

Odată ce dispui de toate informațiile necesare, următorul pas este găsirea celor mai bune soluții pentru rezolvarea problemelor, încercând să ții cont de publicul tău țintă. Ce caută vizitatorii în momentul în care ajung pe site-ul tău? Ce își doresc să vadă și ce nu? Sunt doar câteva întrebări care te vor orienta pe o traiectorie pozitivă. Iar noi vom avea grijă să îți prezentăm câteva metode de „promovare SEO site”, și să le implementăm pe cele potrivite site-ului tău!

  1. Optimizarea site-ului

Optimizarea site-ului trebuie să se realizeze atât din perspectiva Google, cât și din cea a clientului. În momentul în care se reușeste o suprapunere exactă între cele două, abia atunci poți declara că ai un site optimizat care îți va aduce traficul mult dorit. Probabil nu doar o dată ai scris în motorul de căutare „optimizare site google”, iar informațiile primite nu au reușit să îți clarifice nedumeririle. Acest lucru se realizează cu ajutorul unor mici schimbări, iar prin optimizarea site-ului,  nu numai că vei avea acces la o piață neexploatată în cel mai eficient mod, ci te vei bucura și de noi uși deschise.

  1. Prezentarea și evaluarea constantă a rezultatelor

După ce site-ul tău trece prin toti pașii de promovare SEO site, sosește și momentul prezentării rezultatelor. Ține cont că poate dura câteva săptămâni sau luni înainte de a observa o creștere semnificativă a traficului și a clasamentului site-ului în online. Însă, îți vom prezenta mereu un raport relevant, din care vei afla care a fost durata vizitei unui client pe site-ul tău, care este creșterea în urma căutărilor, după cuvintele cheie, și ce metode de promovare site au fost utilizate.

Există numeroase metode de promovare site sau pagini de Social Media, prin care afacerea ta poate să devină mult mai cunoscută. Iar a nu avea o prezență în mediul online ar fi o greșeală uriașă pentru orice afacere contemporană, întrucât oportunitățile se vor reduce semnificativ!

NOUTĂȚI

Articole similare

Romlogic

  Challenge Clientul și-a dorit un website de prezentare care să descrie serviciile și soluțiile tehnice moderne pe care le oferă, prin intermediul conținutului original

Citește