Get’s Bet

Get’s Bet este unul dintre principalii actori din piața de betting din România. Cu o prezență puternică în țară datorită agențiilor fizice, acesta deține și o importantă componentă de online betting și casino, poziționându-se ca un brand profesionist, de încredere și dinamic, care pune jucătorul pe primul plan.

Provocarea?

Get’s Bet și-a dorit creșterea notorietății brandului pe partea de online și, bineînțeles, creșterea conversiilor exprimate prin First Time Deposits și Registrations. Dar cum poți îndeplini aceste obiective cu bugete substanțial mai mici față de cele ale marilor competitori din industrie?

Soluția

Datorită experienței internaționale pe piața de iGaming și a know-how-ului dobândit, am hotărât să pornim la drum cu o strategie 360o, în care skill-urile noastre tehnice și unitatea din comunicare să poată suplini bugetele mai mici de promovare. Acest lucru a implicat apelul la o gamă mai largă de servicii în vederea îndeplinirii goal-urilor propuse:

Social Media

Primul pas în creșterea brandului a fost crearea unei comunități în jurul acestuia. Ne-am dorit să ne adresăm atât pasionaților de sport care să raporteze la Get’s Bet ca la un profesionist, cât și celor pentru care jocurile de cazinou reprezintă o experiență care depășește simpla noțiune de „noroc”. Urmărind obiective precum reach, engagement și, bineînțeles, conversions, am creat o serie de rutine editoriale potrivite pentru Facebook și Instagram, în care conținutul să joace mai multe roluri: să informeze, să educe, să distreze și să aparțină în totalitate Get’s Bet. Și am reușit acest lucru prin integrarea numelui brandului în diferitele tipuri de postări: Get’s Lucky, Get’s Responsible, Get’s the Training ori Get’s the Win. Toate acestea au fost dublate de o atentă monitorizare și raportare în vederea îmbunătățirii rezultatelor.

Performance

Navigarea restricțiilor din această industrie privind Ad-urile pe rețelele sociale poate fi o provocare, dar și o oportunitate de a ne pune la treabă skill-urile de Performance și Creație. Astfel, am creat o strategie cu obiective de engagement și website traffic – pe zona de cazinou și pariuri sportive, dar și cu scopul de a converti cât mai mulți utilizatori. Pentru acestea am dezvoltat toată partea de creație, bannere și texte, pe care le-am gândit 360o – în acord cu restul comunicării, din online și din offline. De asemenea, am propus și dezvoltat campanii punctuale (Black Friday/Crăciun) care să dea un refresh comunicării.

SEO: On-Page și Off-Page (Link Building)

Nicio strategie 360o nu este completă fără componenta de SEO care, printre altele, asigură mentenanța lunară a website-ului. Aceasta include îmbunătățiri constante în funcție de algoritmi, competitori și cuvinte cheie relevante, ce sunt mai dinamice ca niciodată datorită comportamentului utilizatorilor. Avem grijă ca, pe lângă partea tehnică de SEO, să dezvoltăm conținut actual care să informeze și să fie un punct de referință pentru pasionații de pariuri sportive sau cazinou. În plus, componenta de Link Building ajută în creșterea relevanței website-ului în motoarele de căutare, prin apariții targetate și valoroase în publicații de renume, atent selecționate.

Development

Cum orice campanie punctuală are nevoie de un Landing Page de promovare, nu putem spune nu dezvoltărilor care necesită experiența și atenția noastră. De la design și conținut, acolo unde este cazul, până la partea de front-end care trebuie să fie compatibilă cu platforma și user-friendly, ne asigurăm că rezultatele muncii noastre vor depăși mereu așteptările.

Digital PR

Câștigurile mari, la fel ca veștile bune, merită împărtășite. Și ori de câte ori clientul își dorește să împărtășească din noutățile sale, ne ocupăm de comunicatele de presă și de selectarea publicațiilor care ar putea duce mesajul mai departe despre stakeholderii Get’s Bet.

Rezultatele?

Acestea nu întârzie să apară, mai ales atunci când facem echipă cu toate departamentele la nivel intern, și cu clientul la nivel extern. Astfel, continuăm să demonstrăm că, mulțumită unei strategii 360și a unei viziuni de ansamblu, poți atinge succesul în digital și poți crea o comunitate importantă în jurul brandului. Chiar și cu un buget mai mic, raportat la o industrie în care cifrele mari își spun cuvântul.

NOUTĂȚI

Articole similare