Îmbină două strategii complementare pentru un business de succes
Nu e prima oară când îți spunem că nu e de ajuns să investești timp și bani în marketing, dacă nu ai un plan eficient. Adică, o strategie integrată de marketing. Ce înseamnă un plan eficient? În primul rând, să definești atât strategia pe termen scurt, cât și cea pe termen lung și, apoi, să le îmbini. De ce ai nevoie de amândouă? Pe scurt, pentru că vrei un business de succes.
Eficiența cere timp și strategie
Pentru a se dezvolta, un business are nevoie atât de timp, cât și de o strategie eficientă pentru fiecare pas pe care îl parcurge până la maturitate. Iar asta înseamnă să îmbini două strategii complementare: pe termen scurt și, respectiv, pe termen lung. Astfel, vei ști unde vrei să ajungi, dar și cum să ajungi în punctul respectiv.
Dacă te concentrezi doar pe succesul unei strategii pe termen scurt, business-ul tău va avea de suferit pe viitor. Pe de altă parte, dacă îți canalizezi toate eforturile doar pe o strategie pe termen lung, ignorând un plan pe termen scurt, business-ul tău ar putea să nu mai fie pe piață, atunci când va veni vremea să culegi roadele unei strategii pe termen lung. Prin urmare, ai nevoie de amândouă.
Două strategii pentru o afacere prosperă
Să ne înțelegem, succesul pe termen scurt e important pentru orice business, dar adevărata valoare a eforturilor tale de marketing se va vedea în timp. Îmbinând cele două strategii complementare, vei avea o strategie integrată și, astfel, vei reuși atât să te bucuri de succesul obținut azi, cât și să te adaptezi eficient la ce îți va aduce ziua de mâine, într-o lume în continuă schimbare.
Îmbinând cele două strategii complementare, vei desena o hartă care te va ajuta să te orientezi în căutarea prosperității business-ului tău. Cu o strategie integrată de marketing, vei ști cum să îți duci business-ul în punctul în care se va promova de unul singur. Cu alte cuvinte, viziunea stă la baza viitorului, iar strategia integrată stă la baza viziunii. Fără o strategie integrată, nu există un viitor.
Strategie pe pâine
În încheiere, îți propunem să privești altfel lucrurile. Simți că e nevoia să pierzi câteva kilograme, așa că începi să ții regim. Timp de o lună, de exemplu, mănânci sănătos și faci mișcare. Rezultatele nu întârzie să apară. La finalul lunii, revii la obiceiurile inițiale. Cele pantagruelice. Ce se întâmplă? Te îngrași la loc și, la un moment dat, o vei lua de la capăt. Dacă plecai la drum cu o strategie eficientă, reușeai nu doar să slăbești, ci și să te menții la un nivel optim.
Hai să bem o cafea împreună și să îți propunem nu un regim alimentar, că nu ne pricepem la asta, ci o strategie integrată de marketing digital. Suntem experți în acest domeniu.
Articole similare
Lasă profesioniștii să se ocupe de strategia ta de marketing pe rețelele sociale
Fără îndoială, 2016 a fost un an remarcabil pentru rețelele sociale. În 2017, impactul rețelelor sociale asupra business-urilor va fi și mai mare, așa că,

Care sunt indicatorii și prețurile campaniilor PPC?
Dacă unul dintre scopurile tale este creșterea veniturilor companiei, includerea unor campanii pay per click este recomandată și ar trebui să facă parte din strategiile

Cum să creezi un homepage SEO friendly?
Pagina de start SEO. E un concept simplu, nu? Aplici tehnicile SEO de bază: nume de domeniu puternic, cuvinte cheie strategice, conținut SEO [plecând de