Am stabilit, de la bun început, că, dacă vrei un business de succes, trebuie să fii prezent în mediul online și, totodată, să ai în spate o strategie integrată de marketing digital. Așa că, de-a lungul timpului, ți-am spus ce să faci pentru a ajunge în top și să rămâi acolo. Și vom continua să îți oferim astfel de sfaturi care să te ajute în creșterea companiei.
Astăzi, însă, ne-am gândit să îți spunem ce anume să NU faci într-o campanie de marketing digital. De ce? Pentru că, uneori, nu e de ajuns să știi ce să faci. Dacă nu te trage nimeni de mânecă, măcar din când în când, să îți arate și ce nu e bine, nu vei învăța nici din greșelile altora, nici din ale tale, iar într-o piață atât de competitivă, orice greșeală pe care o faci are urmări în cifra de afaceri a companiei tale și în succesul pe care îl are în piață. Astăzi, o facem noi. Scurt și la obiect.
#SEO și #conținut de calitate
Nu neglija publicul țintă. Identifică-l , află ce își dorește și, apoi, pune bazele unei strategii eficiente de marketing. Nu ignora SEO. Dacă nu înțelegi importanța SEO, strategia ta de marketing nu există. Nu trebuie să știi absolut tot despre SEO, dar e mai mult decât necesar să cunoști informațiile de bază. Nu crea conținut doar de dragul de a avea conținut. Un conținut lipsit de valoare nu te va ajuta deloc. Dimpotrivă. Strategia de marketing prin conținut nu este o improvizație. Nu vorbi numai despre tine. Marketing-ul este doar despre clienții tăi. Dacă vorbești numai despre tine, ia-ți adio de la clienți. Nu folosi prea multe hashtag-uri. Două hashtag-uri sunt mai mult decât suficiente pentru o postare pe rețelele sociale.
Marketing pe mobil
Nu folosi o strategie care nu include marketing-ul pe mobil. Clienții tăi sunt conectați 24/24 la dispozitivele mobile. Dacă nu îți optimizezi prezența pe mobil, e ca și cum nu ai exista pe piață. Nu folosi aceeași strategie de marketing pe toate rețelele sociale. Fiecare rețea are propriul tip de audiență și, implicit, propriul tip de interacțiune. Prin urmare, ai nevoie de o abordare diferită pentru fiecare rețea socială. Nu te gândi că un buget generos alocat marketing-ului îți aduce automat rezultatele așteptate. Dacă nu lucrezi cu profesioniști, îți poți lua adio de la buget, de la clienți, de la propriul business.
Lucrează cu profesioniști
Nu trece cu vederea informațiile pe care le obții în timpul unei campanii de marketing. Datele despre clienți, competiție și nu numai sunt extrem de importante pentru strategia ta de marketing. Nu uita să analizezi rezultatele unei campanii de marketing. O analiză detaliată îți va spune nu numai dacă totul a mers cum trebuie sau nu, ci și dacă este cazul să schimbi ceva și cum să operezi respectiva modificare. Nu încerca să faci totul de unul singur. De cele mai multe ori, nu vei reuși. Lucrează cu profesioniști. Ei nu fac câte puțin din toate și, per ansamblu, nimic. Ei îți livrează rezultatele așteptate. Nu te gândi că succesul marketing-ului digital vine din tehnici și tactici aplicate după ureche. Succesul înseamnă diversitate. Iar diversitatea presupune o strategie integrată de marketing digital.
Nu îți risipi bugetul de marketing în stânga și în dreapta, pe diverse tehnici și tactici. Hai să bem o cafea împreună și să îți propunem o strategie integrată de marketing digital.
Articole similare
Cum se face audit tehnic SEO eficient? Sfaturi de la specialisti in domeniu
Știai că apar peste 547.200 de site-uri web noi în fiecare zi, potrivit Techradar? Google trebuie să acceseze și să stocheze toate aceste site-uri în
Cum îți poți îmbunătăți strategia de marketing digital?
Ți-am mai spus că, atâta vreme cât potențialii tăi clienți sunt online, iar tu lipsești cu desăvârșire din peisaj, pierzi din start. Dar prezența ta
Cost campanie adwords – 8 pași pentru o reclamă reușită
Google Ads (fostul Google Adwords) este un instrument foarte util pentru marketing-ul afacerii tale care, dacă este utilizat corect, te te va ajuta să îți
Foarte bune sfaturile voastre. Tineti-o tot asa!