Ecourile concursului “Master of Digital”, cu premii în valoare totală de 200 de euro, sunt departe de a se fi stins. Desfășurat în perioada 26 mai-16 iunie, pe pagina de Facebook a DigitalU, concursul nu s-a încheiat odată cu premierea câștigătorilor.
Într-adevăr, Carmen Stănciuc și Irina Maria Zaharia au dat dovadă de creativitate și originalitate, diferențiindu-se astfel de toți ceilalți participanți la concursul “Master of Digital” și câștigând, de altfel, cele două premii puse în joc, în valoare de 150 de euro și, respectiv, 50 de euro.
Partenerii “Master of Digital”
Pe parcursul desfășurării concursului, însă, nu au fost singurele voci care s-au remarcat. Iar “Master of Digital” nu s-ar fi bucurat de aceeași popularitate, dacă oamenii din umbră nu s-ar fi implicat activ. Astăzi, a sosit momentul în care cei care au stat în spatele cortinei să ajungă în lumina reflectoarelor, o postură cu care Simona Halep, care, la rândul ei, ne-a susținut, este deja obișnuită.
Sunt oameni pe care îi cunoașteți, prieteni buni cu inspirația și creativitatea, oameni cu voci puternice în mediul online, cu bloguri care nu mai au nevoie de vreo prezentare. Iar mulțumirile noastre sincere merg către Marius Ovidiu Călugăru, Mihaela Pasere, Atena Ivanovici, Ramona Lengyel, Anca Vrînceanu.
Pe scurt, către oamenii care au făcut ca “Master of Digital” să ajungă în atenția voastră, a tuturor. Fără ei, lupta pentru titlul de “Master of Digital” nu ar fi fost la fel de interesantă . Tocmai de aceea, “Master of Digital” nu se putea încheia cu premierea câștigătorilor, ci trebuia să mai facă un pas, cel în care noi, cei de la DigitalU, să trimitem mulțumirile noastre către:
– https://jurnaluliubirii.com/
Articole similare

Ce trebuie sa stii despre campaniile PPC
Performance Marketing-ul sau Campaniile Pay Per Click, abreviate „PPC”, reprezintă unul dintre cele mai importante servicii din strategia ta 360°. Acesta presupune un ansamblu de

Cât ar trebui investit într-un website pentru o afacere mică?
Costul mediu pentru crearea unui site web pentru o întreprindere mică poate fi cuprins între 2500 și 4500 de lei. Această medie include achiziționarea numelui

Top 3 practici pentru atragerea clientilor in magazin
Ultimii doi ani s-au dovedit a fi o perioadă oportună pentru dezvoltarea industriei de e-commerce. Multe branduri s-au reorientat și au făcut tot posibilul de