Mulțumiri partenerilor “Master of Digital”!
Ecourile concursului “Master of Digital”, cu premii în valoare totală de 200 de euro, sunt departe de a se fi stins. Desfășurat în perioada 26 mai-16 iunie, pe pagina de Facebook a DigitalU, concursul nu s-a încheiat odată cu premierea câștigătorilor.
Într-adevăr, Carmen Stănciuc și Irina Maria Zaharia au dat dovadă de creativitate și originalitate, diferențiindu-se astfel de toți ceilalți participanți la concursul “Master of Digital” și câștigând, de altfel, cele două premii puse în joc, în valoare de 150 de euro și, respectiv, 50 de euro.
Partenerii “Master of Digital”
Pe parcursul desfășurării concursului, însă, nu au fost singurele voci care s-au remarcat. Iar “Master of Digital” nu s-ar fi bucurat de aceeași popularitate, dacă oamenii din umbră nu s-ar fi implicat activ. Astăzi, a sosit momentul în care cei care au stat în spatele cortinei să ajungă în lumina reflectoarelor, o postură cu care Simona Halep, care, la rândul ei, ne-a susținut, este deja obișnuită.
Sunt oameni pe care îi cunoașteți, prieteni buni cu inspirația și creativitatea, oameni cu voci puternice în mediul online, cu bloguri care nu mai au nevoie de vreo prezentare. Iar mulțumirile noastre sincere merg către Marius Ovidiu Călugăru, Mihaela Pasere, Atena Ivanovici, Ramona Lengyel, Anca Vrînceanu.
Pe scurt, către oamenii care au făcut ca “Master of Digital” să ajungă în atenția voastră, a tuturor. Fără ei, lupta pentru titlul de “Master of Digital” nu ar fi fost la fel de interesantă . Tocmai de aceea, “Master of Digital” nu se putea încheia cu premierea câștigătorilor, ci trebuia să mai facă un pas, cel în care noi, cei de la DigitalU, să trimitem mulțumirile noastre către:
– https://jurnaluliubirii.com/
Articole similare
Într-o poveste de succes, nu business-ul este în centrul atenției
Dacă te întrebi de ce eforturile tale de marketing pe rețelele sociale sunt aproape inutile, avem vești proaste pentru tine. În primul rând, business-ul tău
Psihologia schimbării: cum reacționăm la modificările operate de rețelele sociale?
Recent, Instagram a modificat logo-ul companiei și, cum s-a întâmplat de fiecare dată când una dintre rețelele sociale a efectuat o modificare importantă, reacțiile nu
Poți să faci bani din Tik Tok?
Deprinderea metodelor prin care poți face bani din Tik Tok îți poate transforma hobby-ul într-un job full-time. Dacă ai un spirit antreprenorial, ai auzit despre